soft ijsje jammie!!!!

A

Anoniem

Guest
Vandaag lekker een soft ijsje gegeten... heerlijk maar je wordt er wel vies van hoor!!!!!

Kusje van Fabio

Nou Fabio, Dat ziet er lekker uit. Ik denk dat ik binnenkort ook aan mamma ga vragen of ik zo'n overheerlijk ijsje mag.

Grote nacht-knuffel van Tygo (die lekker ligt te slapen)

dat gezicht van 'em: Wat duwen jullie nu weer in dat gat onder mijn neus????

-X- Marieke

Lekker hoor!

Enne Cissy, mijn neefje van 15 (zo'n ex magneetganger als je het wat zegt) echt een schoffie dus zei toen ik hem vroeg wat is de beste patattent van Scheveningen:

DE SCHORPIOEN!

Ik moet dus wel een keer langskomen. Op welke dagen werk jij?

Annemieke

Hé Fabio dat ga ik mijn moeder vandaag ook vragen. Want als ik zo naar je foto's kijk is het wel erg lekker.

Dikke kus Tess

Hoi Annemieke,

Ik kan niet anders zeggen: je neefje heeft een goede smaak hahaha (en ja De Magneet zegt mij wel wat hoor)
Ik werk maar 1 dag (4 uurtjes) in de maand  en dat is op zaterdag. Op 12 mei (forumdag in Breda) moet ik dus werken van 16.00 tot 20.00 uur en dan iedere keer dus weer 4weken verder.

Groetjes van Cissy

Nou Fabio zo te zien smaakt dat wel lekker..moet mij Mama mij ook maar eens laten proberen..Jouw Mama heeft er wel héle mooie fotoos van gemaakt...

Groetjes Tess dv Kitty.

He Fabio,

Wat zit jij lekker te smullen zeg!!
Ga ik ook aan mama vragen! Misschien mag ik er morgen wel eentje, want papa zei dat het morgen feest is! Iets met een koningin ofzo, maar weet niet wat dat is, jij misschien??

Kusje Marin

Terug
Bovenaan