Softdrugs

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik kwam er met 32 weken achter dat ik zwanger was. Nou zal je wel denken hoe kan dat nou, maar ik gebruikte al jaren de prikpil waardoor ik niet ongesteld werd. Verder heb ik ook nooit andere symptomen gehad en bleef mijn buik ook plat. Tot 3 weken geleden mijn buik in ene wel erg rond begon te worden en steken in de onderbuik. Uiteindelijk toch een test gedaan en na een positieve uitslag een afspraak bij de vk gemaakt. Toen ik daar kwam bleek ik tot mijn schrik al 32+4 dagen te zijn en kwam de pijn door het indalen. </p><p>Nou heb ik de afgelopen weken/maanden gewoon gerookt en voor het slapen gaan blowde ik ook elke dag een beetje. Nou heb ik dat eerlijk gezegd tegen de vk en tests natuurlijk positief op cannabis. Nu ben ik 37+6 en had online cannabis testen gekocht omdat ik natuurlijk zo snel mogelijk negatief wil testen, want ik wil ook niet dat mijn kleine mannetje straks langer in het ziekenhuis moet blijven door mijn ongezonde leefstijl. Volgende week moet ik weer testen bij de vk, maar vanochtend testen ik thuis nog steeds positief op cannabis ondanks dat ik bijna 6 weken ben gestopt.</p><p>Zijn er andere dames met ervaring waarbij het erg lang duurde voor de cannabis uit de urine was, of waarbij de laatste test ook positief was waardoor de baby langer in het ziekenhuis moest blijven? </p><p>Ik voel me zo rot erbij, als ik het eerder had geweten was ik direct gestopt :( </p>
 
Hey hey, 
Ik ken 2 gevallen die ook gerookt en geblowd hebben tijdens hun zwangerschap. 
Beiden bevallen van 2 gezonde baby's eentje is inmiddels een jaar of 7/8 en doet het wat ik nog wel eens via via hoor ook erg goed op school etc. 
In Amerika wordt er zelf in sommige gevallen medicinale cannabis voorgeschreven aan zwangere vrouwen tegen extreme misselijkheid.
Je extra zorgen maken helpt niks,  hoop maar gewoon op het beste(makkelijk gezegd natuurlijk) en gefeliciteerd trouwens!
Liefs
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel verhalen gehoord van een oude vriendin waarvan de vriend verslaafd was aan blowen. Zij wist mij te vertellen dat het goed 6 tot 8 weken kan duren voordat de stof helemaal uit je lichaam is vanaf de laatste keer dat je gebruikt hebt. Dus dat je nu nog positief test, kan in dat geval wel. Ik neem aan dat je kindje helemaal getest gaat worden als hij of zij eenmaal geboren is? Je moet er rekening mee houden dat je kindje wellicht ontwenningsverschijnselen kan laten zien, maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat je kindje helemaal gezond is! Ik denk dat dit een geval is van "tijd zal het leren". Succes en super dat je meteen gestopt bent en je verantwoordelijkheid pakt!
 
Terug
Bovenaan