softijs

Nog even een vraagje.. Eten jullie (vers) softijs?? Ik weet het niet zo goed, bij de eerste zwschap wel gedaan, toen was daar niks over bekend, bij de tweede niet ivm kans op listeria en nu heb ik van de week zonder erbij na te denken een milkshake genomen bij Mac Donalds..(was overigens wel errug lekker!) Wat doen jullie?
Liefs mv twee

Gewoon lekker nemen meis! hahahaha
Anders zou je volgens mij haast niks meer mogen eten. Ik denk dat het in de 1e 3 maanden linker zou zijn, maar nu zijn wel al zover dat de kleine echt wel wat kan hebben hoor. Of denk ik te makkelijk??

ik wist dat niet.ik eet elke dag ijs.soft ijs water ijs.bij mijn 1e zwangerschap was ik ook verslaaft aan ijs.schrik er wel een beetje van,ik had echt geen idee dat het slecht voor je kan zijn als je zwanger bent.is dat ook met schepijs??

Ik had het op internet gelezen over listeria en softijs, was toen (maand of 2 terug) half in paniek omdat ik net zo'n overheerlijke Swirl had gegeten (ben ik verslaafd aan!). Bij de vk nagevraagd en die vertelde me dat je gewoon softijs mag eten, zolang het maar bij o.a. Ola, Jamin, McDonalds is of anders op eventuele andere plekken waarvan je weet dat het druk genoeg is dat het verkocht wordt. De bacterie vermenigvuldigt zich voornamelijk als het bijna niet wordt verkocht, dan blijft het te lang in die apparaten zitten en zeker als het ook nog eens niet goed wordt schoongemaakt kan dat gevaarlijk zijn. Gewoon dat in je achterhoofd houden... en ondertussen lekker genieten van je ijsje!

He meiden!

Ja butterfly Jess, datg had ik ook al eens ergens gelezen.. fijn dat ik het nog eens bevestigd krijg, ik ga zeker nog van heel veel (soft) ijsjes genieten deze zomer!!
Liefs, mv twee

Terug
Bovenaan