sok in nek (??)

A

Anoniem

Guest
Het is wel humor. Tyche doet sinds kort haar sokken uit en dan doet ze een sok in haar nek, en die klemt ze dan met haar hoofdje... en zo kruipt ze rond, best wel lang. Ik vind het wel vaag en vroeg me af of meer kindjes dat doen of alleen mijn rare meid?
Ze weet ook dat sokken aan haar voeten horen want op het aankleedkussen doet ze haar beentje omhoog als ik een sok vast heb...
Vaag..

Groetjes Kirsten

heerlijk die gekke fratsen!!

nooit van gehoord, maar maakt Tyche nog unieker dan ze al was

groetjes Jenneke

zie haar al kruipen haha
iris doet ze uit en dan in de mond en dan wilt ze ze aan doen maar dat lukt niet.
maar in de nek nog niet gezien.
groetjes petra

Haha lijkt me leuk om te zien.

Tess trekt haar sokken ook uit om ze vervolgens op haar voet te leggen en dan wordt ze natuurlijk boos als ze er weer afvallen.

Liefs sandra

Chris stopt dat juist in zijn mond ook zijn knuffel en dan schudt hij er met zijn hoofd bij...het is net een hondje die speelt dan  ik moet er altijd erg om lachen om die gekke fratsen ....

groetjes Pas

hahaha, ze zal het wel lekker warm vinden in haar nekje denk ik!!
Sophie trekt ze uit en is dan tijden zoet met het opnieuw aan proberen te trekken (en kwaaaad als het niet lukt zeg haha)

Liefs
Susan

Hahaha,ze gebruikt haar sok als sjaal!
Delano trekt altijd zijn sokken uit,hij houdt ze nog geen minuut aan.
Vervolgens probeert hij ze zelf weer aan te doen en dat lukt niet,en boos is meneer...
Ook stopt ie ze in zijn mond om er vervolgens de hele kamer mee door te kruipen,net een hond,haha.
Groetjes Tanja

Ja hoor, hier ook zo eentje! Maar dan met zijn slabbertje. Hij legt hem op zijn schouder, shcouder omhoog en oor naar beneden. Waggelt zo het hele huis door. Apart gezicht, maar het zal wel weer een fase zijn, hahaha!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan