sokschoen :-)

A

Anoniem

Guest

Ik heb voor Birgit leuke "sloffen "besteld! Zie hierboven... Mijn moeder wilde slofjes bestellen voor Birgit en had deze ooit bij het kindje van mijn nicht gezien. Het zijn sokken met rubberen zool, je kan ze wassen op 30 graden en ja het zijn schoenen, ze kunnen ze evt ook buiten aan. Dat doen we dus maar niet met dit weer, maar ze zijn ideaal voor binnen en de opvang!
(17 a 18 euro) Ik had eerst die donkerroze met bloemetjes besteld, maar ze vallen groot.. toen dacht ik ik bestel gewoon een ander paar bij (met die ruitjes in t roze) en die zijn perfect!
Ik wil geen reclame maken ofzo maar ik vind ze zoooo schattig en ze trekt ze ook niet zomaar zelf uit.. Ik krijg van iedereen leuke reacties dus ik denk ik laat t even aan jullie zien! (oja op de plaatjes hebben ze grote maten afgebeeld, die kleintje zijn zo cute..) ik heb ze btw hier besteld link
nou doegie
Evelien

Hoi,
ja ze zijn zeker leuk!
Maar ik vind ze best prijzig en ik weet niet zeker of mijn dochter deze wel aan laat en of ze ze überhaubt aan wilt. Ik had nl. hele leuke lieveheersbeest kaplaarsjes gekocht (te duur ook vind ik nu zelf) en die wil ze dus gewoon niet aan, ze wordt helemaal hysterisch!
Gek kind.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan