Hoi,
Nou, vannacht ben ik goed doorgekomen, geen bloedverlies meer (nog een klein beetje oud bloed, wat bruin, maar absoluut niet veel) en geen krampen of niks. Vanochtend heb ik nog gebeld met de vk, weer dat @^%$%!#kreng, ze kunnen dus absoluut niks doen. Gewoon afwachten. Pas vanaf 6 weken kunnen ze iets zien, ze zei, je zoekt toch bevestiging dat je zwanger bent en die zekerheid kunnen ze niet geven met een echo, pas vanaf 6 weken. Maar ze is gewoon onaardig. Al zei ze maar dat ze het vervelend vond, maar ze zegt er gewoon niets over, heel zakelijk. Ze gaf wel aan dat het bloedverlies 3 oorzaken kan hebben, ofwel innesteling, ofwel een bloedvaatje dat is gaan bloeden, ofwel een miskraam. ook bij een miskraam kan het voorkomen dat ik even bloed, dan weer een paar dagen niet, dan weer wel, ook zonder krampen in de baarmoeder. Maar ik ben nog (weer) positief, zolang er nog geen vruchtje afkomt zit het er nog toch? Hoewel ik door die vk wel weer even met beide beentjes op de grond werd gezet. Misschien tegen beter weten in,maar hoop is hoop toch?
Dank je wel voor jullie medeleven, ik stel het wederom erg op prijs.