sollicatie gesprek

Ik heb vandaag een sollicitatie gesprek gehad binnen het bureau waar ik werk. Pffff, ik ben me toch aan de tand gevoeld....Aan het einde zeiden ze dat ik gebeld zou worden als ik door zou gaan.

Nu ben ik gebeld dat ik morgen bij de bureauchef moet komen. Hahaha, nou weet ik niet of dat nou positief of negatief is. Kan me bijna niet voorstellen dat ze me helemaal daar naar toe laten komen (ze weten dat ik niet in de buurt woon, en dat het mijn vrije dag heb, dus de kinderen) om te zeggen dat ik ben afgewezen. Maar ja, ik durf ook niet te hopen dat ik ben aangenomen. Zeker omdat ik parttime werk, en ze eigenlijk een fulltimer zoeken.Pfffff, ik ben nu behoorlijk zenuwachtig. Uiteindelijk heb ik niks te verliezen, want het werk wat ik nu doe vind ik ook heel erg leuk. Maar toch... Oppas is iig geregeld, dus ga morgen maar weer naar mijn werk om te horen hoe of wat...

haai,

Je zegt het zelf al je hebt al een leuke positie dus je hebt in principe niets te verliezen en als je hem wel krijgt is het extra leuk, zal voor je duimen dat je vandaag goed nieuws krijgt.

gr bianca

JAAAAAAAAAAAAAA, ben gewoon aangenomen. Ben harstikke blij! Ik ben de eerste vrouw in die functie. Dus harstikke leuk gewoon. Per wanneer het ingaat is nog niet bekend, ook niet welke ploeg het word, omdat ze dat nog even moeten overleggen. Maar het is iig goed nieuws.

Terug
Bovenaan