Solliciteren

A

Anoniem

Guest
Omdat ik al een tijdje niet meer echt zin heb in mijn huidige baan (hoop gedoe met managers die alles willen, maar niks kan enz), ben ik op zoek gegaan naar iets anders.
Eerst wilde het allemaal niet zo lukken, maar nu mag ik donderdagmiddag op sollicitatie gesprek komen.
Vind het toch wel spannend, want bij mijn huidige werkgever werk ik toch alweer bijna 9 jaar.
Ik hoop heel erg dat dit iets wordt, krijg ik weer pleizer in werken.

gr Saskia

Heel veel succes en sterkte. Het blijft toch altijd weer spannend iets nieuws.
Maar heel stoer dat je verder kijkt! Het belangrijkste is dat je het leuk hebt op je werk anders hou je het niet vol.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes Jiska

Hoi Saskia,

Heel veel succes donderdag en ik zal voor je duimen!
Natuurlijk is het ontzettend spannend om je veilige omgeving achter je te laten voor een nieuwe uitdaging.
Ik heb ook al een aantal werkgevers gehad (soms uit vrije wil, soms niet) en elke keer is het weer een hele stap. Maar weet je, als je het eenmaal gedaan hebt, zul je zien dat een nieuwe omgeving vaak een hele opluchting is.
En het zal zeker je horizon verbreden en je kunt je weer verder ontwikkelen.

Laat je ons weten hoe het is afgelopen?

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Oh wat spannend!!! Ik ga voor je duimen..
Ben zelf in april overgestapt naar een andere baan. Werkte al 7 jaar in de accountancy en pffff wat was ik dat beu zeg!!
Ik ga nu weer met plezier naar mijn werk en dat is super!!
Succes meid!!!!

Grappig,

Ben ook bezig met solliciteren, maar bij mij wil het nog niet echt vlotten. Moeilijk hoor parttime werken!!

Naja ben pas sinds vorige week bezig hoor!

Succes meid!

X Saskia
m Rik 04-07-07

Ik ben aangenomen.
Nog nooit zo'n makkelijk sollicitatiegesprek gehad, meteen te horen gekregen dat ze me de baan gunden. Het was aan mij om ja op nee te zeggen, nou daar hoefde ik niet lang over na te denken.

Ik ga de maandag en donderdag werken.

Ik ben  helemaal blij en ga met een heel ander gevoel op vakantie (vertrek zaterdag) dan eerst.

gr Saskia

Terug
Bovenaan