Somme vraag over strippen !!!

Hallo dames,

Ik had een vraagje, vandaag heeft de verloskundige mijn gestript om 16.30, nou vroeg ik me af, hoor je vlak daarna al gerommel te voelen (als het al gaat rommelen) of kan het ook een paar uur duren voordat je er wat van merkt.

Tot op nu merk ik helemaal niks heb ook geen bloed verloren ofzo, nou weet ik ook dat het helemaal niks hoeft te doen, daar ga ik ook wel van uit, maar was toch benieuwd hoelang na het strippen het effect kan hebben.

groetjes LInda

Hai

Ik was ook gestript bij mij had het niet geolpen.
Na 2 uur had ik wel wat bloedverlies en de volgende dag ook wat slijm en bloed.
Ik dacht dat dit de slijmprop was maar dat was ook niet zo, die was ik pas maanag morgen veloren. Ook had ik niet echte krsmpen, alleen een zeurderg gevoel omdat ze had lopen wroeten, maar dat is logisch.

groetjes sabina
latyshia 5
nurdin 17 mnd
ceylin 4 dgn

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap gestript. Dit was 's morgens (dinsdag)  en het begon s' avonds pas te rommelen en ik ben toen pas woensdagavond/nacht bevallen.
Dus succes

Groetjes
Tessa (38+1 weken)

Nou hoor hellaas het heeft niks gedaan, ik heb helemaal niks anders gevoeld jammer genoeg.

Ben bang dat de poging mislukt is, nou maar weer gewoon afwachten tot het moment wanneer ons kleine ventje van plan is om zich te laten zien ZUCHT!!!.

groetjes linda

Terug
Bovenaan