sommige dingen snap ik niet hoor..............

A

Anoniem

Guest
Ik was even aan het rondneuzen over het forum en nou kwam ik net een topic tegen van een vrouw die al ruim 17 weken zwanger is en nou wil haar vriend de baby niet meer.
Ze kon kiezen of weg laten halen  of het huis uit.
Dat is toch niet normaal?????

Groetjes sandra

Dat is wat ik laatst al zei in de Topic over abortus,.. Die 20 weken termijn is echt van de zotte..  Ik kan er met m'n pet niet bij. Wordt er erg kwaad door.. Denk niet dat ze beseffen wat ze nu al in hun buik hebben zitten. Laat ze maar eens eerste een echo zien alvorens de keuze gemaakt moet worden. Denk dat ze er wel van zullen schrikken,..
Ik ga er nu maar niet te ver over nadenk want mijn moederhart breekt er van,..

Esmé mv Kay

Dan zou ik dus meteen buiten staan.
Blechhh getver getver wat een verschrikking die vent (zo das eruit)
Ik heb een vriendin en die is al zolang bezig om zwanger te worden, de ene na de andere tegenslag... En dan lees je dit
Kan wel janken om zoiets weet je dat

Pauline

Hoi,

Kan hier ook zo kwaad en verdrietig om worden.We hebben ons eerste kindje elf dagen na haar geboorte moeten laten gaan en idd mensen die al zolang bezig zijn om een klein wondertje te krijgen..Heb er geen woorden voor!

Groetjes Kitty en Tess.

Waar wonen ze? Ga ik helpen met koffers pakken! Ik geef de aanstaande mamma nog onderdak ook als het moet. Wat een l.l zeg die vent!

Zo, en dat wilde ik even kwijt!

Cissy

TJonge jonge, dat is toch geen kerel??!! Kan me hier ontzettend kwaad om maken.
Wel de lusten, dan ook de lasten, zei mijn moeder altijd.
Laat die vent zijn verantwoordelijkheid nemen zeg. Maar ja dat is makkelijk gezegd.
Ik hoop dat ze de juiste beslissing neemt.

Terug
Bovenaan