sommige mensen?!!

nou het gaat weer lekker hier hoor..
het liefst had ik me schoonzus t huis uit getrapt!

vorige week is een leraar van mij overleden (woud)

ik heb woensdag op school een toets zegt mn schoonzus:
woud kan die toets dan ook niet afnemen is een beetje moeilijk.

dat zeg je toch niet!! die man is op 54 jarige leeftijd aan longkanker overleden...
ik ben ook echt heel boos op haar geworden en dan zegt ze dat ik snel aangebrand ben... nou sorry hoor maar ik vind niet dat je zo'n opmerking kunt maken.

sorry moest het echt even kwijt

Tja ik maak ook weleens dat soort opmerkingen. Denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Natuurlijk komt het bot over maar misschien bedoelde ze het met een knipoog. Zo bedoel ik ze namelijk wel en ik heb al heel wat verliezen mee gemaakt.

Hey meiske,

Het is idd niet zo'n tactische opmerking maar ik zou me er maar niet zo druk om maken.
Ene oor in en het andere oor uit en denken ze is niet wijzer!
Ze geniet denk ik veel meer van jou "opvliegen" en jij ondervind daar veel hinder van doordat je je opwind en boos word.
Meid ben de wijste maak je niet druk......denk aan jezelf en je kindje veel belangrijker dan zo'n onzinnige opmerking van je schoonzus....

Liefs Louise

Zeg niet dat het aan jou ligt meid, maar misschien dat je er inderdaad niet te veel op moet reageren. Het is natuurlijk een rot-situatie en dat valt niet mee en als je dan niet helemaal lekker in je vel zit (je hebt het druk met school, je kleine meisje en alle veranderingen binnen een jaar die je hebt gehad.) dan valt zoiets helemaal verkeerd. Het is allemaal toch al heftig geweest.

Terug
Bovenaan