soms denk ik....

A

Anoniem

Guest
Het wordt nooit wat!!!
Ik zal zeker niet de enige met dit probleem zijn,maar moet het even van me af   schrijven.Als je met de pil stopt dan ga je er toch stiekum van uit dat het niet lang zal duren voor je zwamger raakt.Ik ben in Aug 2005 gestopt ,echt in vergelijking met sommige ben ik zeker niet lang bezig.Maarrrrr......na lange en onregelmatige cyclussen (de kortste was gelukkig afgelopen keeer 38 dagen )ga je toch denken dat het nooooit meer lukt en dat je niet de medische molen in wilt en waarom lukt het andere wel enz......gek wordt je er van.Mijn schoonzus gaat bijna bevallen van de 2de,ik gun het ze heus,maar me zelf iets meer hahahahha,kennen jullie dat.ik heb een goede lange relatie met mijn vriend en nu we eindelijk zo ver zijn aan kindjes te beginnen gebeurt er niks!!!terwijl hun   ,net jaar getrouwd klein huissie nu al 2 de kind vlot op elkaar ,dan denk ik..... niet eerlijk!!!!!
Dan blijf je zelf maar zeggen onze tijd komt wel maar WANEER!!!pffffff wordt er gek van werkelijk waar.Dan werk ik zelf ook nog in de kraamzorg,de hele dag baby's om je oren hahahaha met je neus op de feiten die mensen WEL.Nou ja ik zal ophouden met zeuren,maar moest het effe kwijt.Ik wil nu ook zoo graag!
Groetjes Cat

Dat is geen zeuren, dat is gewoon ff je hart luchten!!! En daar is dit forum toch ook voor!

Ja, ik heb dat heus ook wel eens hoor. Wij zijn alleen nog niet zo lang bezig (vanaf november). Om ons heen wel wat mensen die zwanger zijn en/of bevallen. En je gunt het iedereen, maar jezelf nog het meest natuurlijk.

Hou je taai en jouw tijd komt zeker nog wel. Maarja, daar heb je nu weinig aan natuurlijk.

Liefs Benthe

Ik had hetzelfde al na 1 ronde. Hoe kan het dat het niet lukt. als alees goed en fgezond is waarom zou het nu niet lukken en later wel. Maar ik weet nu dat er veel factoren zijn die meespelen maar het voelt wel oneerlijk als anderen het sneller lukt. He tis gewoon KL*TE. Geef niet op. groetjes Pam

Terug
Bovenaan