Soms doet het toch pijn...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.....

Ik moet echt even mijn hartje luchten hoor!
Heb even een rot moment zeg poeh....
Er zijn in onze vriendenkring weer 2 kleintjes geboren, dus dat betekend 2x kraamvisite komende week en mijn vriendin gaat over 4 weken bevallen. Ben blij voor  ze natuurlijk, maar... tegelijker tijd doet het me o zoveel pijn.
Mijn man wil ook graag een kindje, maar hij is er niet zo mee bezig en dit doet hem dan ook veel minder dan mij.
Het is voor mij zo fijn dat ik even bij jullie mijn gevoelens kwijt kan, een verademing.
Ik heb besloten, om deze maand niet mijn vruchtbare dagen uit te rekenen. Ben er teveel mee bezig, maar ja met al die kleintjes die geboren worden om me heen, is dit knap lastig.
Ondertussen gaan we alweer naar ronde 12. En we hebben met elkaar afgesproken dat we volgende maand naar de huisarts gaan.
Meiden sorry voor mijn klaagzang, maar ben blij dat jullie er zijn! Ik kruip maar vroeg onder de wol....

Succes allemaal!

Liefs Famke

Geeft niks hoor meid, lucht gerust je hart daar zijn we voor.
Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken.

hoi famke.

nee dat valt niet mee. in werk ook veel met vrouwen en er zijn er 2 van zwanger die op mijn oude uitgreken datum gaan bevallen, alleen ik niet meer helass.
je bent blij voor ze, maar eigenlijk zou je maar al te graag in hun schoenen willen staan.

echt een uitkomst deze site kun je lekker je hart luchten.

doe het rustig aan, meid.

gr tammy

Hoi,

Daar is deze site voor, juist om lekker te klagen en je hart te luchten. En geloof me, volgens mij denkt iedereen er hier zo over. En we moeten gewoon hoop houden, dat wij binnenkort ook kunnen roepen: ik ben zwanger! dat moment komt!!!

Lifs Carina

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.
Heeft me goed gedaan!
Ach meiden...we laten ons niet kisten......We gaan er voor!

Liefs,
Famke

Hoi,

Het is een heel normaal gevoel als vrouw zijnde hoor!
En mannen gaan er heel anders mee om dan wij vrouwen.
Ik heb wel een tip voor je om voor jezelf de kraambezoeken iets "aangenamer"
te laten verlopen.
In dit geval neem ik voor het gemak wel aan dat ze weten van jullie kinderwens.
Maak een afspraak voor een moment dat alleen jullie op bezoek komen. Zo heb je wat meer ruimte voor je eigen gevoelens. Het is heel normaal als je ondanks dat je heel blij bent voor hun , zelf erg verdrietig kunt zijn. Zorg ervoor dat er naast hun vreugde ook een plekje is voor jou verdriet. Het fijne van zo intiem samen zijn is dat alleen je vrienden je zien huilen , je hoeft je immers niet groot te houden omdat er meer mensen aanwezig zijn , waardoor je helemaal kapot daar weer weg zal komen.

Ik wens je heel veel sterkte...

Xanthe

Terug
Bovenaan