Soms gevoelige borsten en soms ook niet 7 weken

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben nu 7 weken zwanger. Soms ben ik misselijk, vooral wanneer ik mijn tanden moet poetsen en dan komt er ook echt wat uit. Maar wat ik wil vragen is als jullie allemaal grvoelige borsten hebben. Ik heb het wel, maar de ene dag is het wat minder gevoelig dan de andere dagen. Is dat vreemd?</p>

Nee, dat is normaal. Met name in het eerste trimester is je lijf de hele tijd balans aan het zoeken met al die hormonen. Kwaaltjes komen dan en gaan. De ene dag heel veel last, de andere dag (bijna) niks. Hoort er allemaal bij!

Hooi, Ik heb met 7 weken in stress de vk gebeld omdat de pijn in mijn borsten wisselde per dag. Ik was bang dat het mis zou zijn.. niks aan t handje. Ben nu ruim 32 weken zwanger. Vanaf 10 weken zwangerschap denk ik, misschien zelfs al wel eerder geen pijn meer gehad in mijn borsten en nog steeds niet. Het hoeft helemaal niets te zeggen dus. Ik snap wel je angst! Maar echt ieder zijn lichaam reageert anders. Succes en geniet van de geen pijnlijke borsten. Is voor man/vriendlief ook nog leuk nu ze groter worden en ze er wel aan mogen komen haha :) 

Ik ben nu 12 weken en heb afwisselend pijnlijke borsten gehad. Omdat dat een van de weinig symptomen zijn maak ik me soms ook zorgen als ik minder voel.
Heb een periode gehad dat ik meerdere keren per dag aan t voelen was of ze al pijn deden? Nu maakt het me soms nog onzeker, maar het is nu eenmaal zo dat het heel wisselend kan zijn. Merk vaak wel dat het aan het einde van de dag erger is dan 's morgens. 
Geniet er van dat je je verder juist zo goed voelt! ?

Terug
Bovenaan