Soms is het zo moeilijk....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Soms is het zo moeilijk om nog positief te blijven! Ik wordt gewoon helemaal simpel van dat wachten....

Zou de eerste week van Januari onze vervolg afspraak via de post ontvangen voor de fertiliteitsarts, de afspraak voor na 7 Februari (na proef-opwerking) en nog steeds niets ontvangen dus ik gister het ziekenhuis gebeld en ze hebben pas tot 3 Februari de agenda....Vind ik een beetje vreemd aangezien het over 3 weken al Februari is. Ja, zei die mevrouw: "u kunt ook de 3de komen?" Ik zei: "nee, dat kan niet want deze afspraak moet gemaakt worden een week na de 7de i.v.m de uitslagen"....Ik heb alweer het voorgevoel dat dat helemaal mis gaat! Ons geduld word dus nog verder op de proef gesteld....Afwachten maar weer...

Verder is mijn auto kapot gegaan (wat echt heel slecht uitkomt i.v.m de aankomende bruiloft) en wordt ik echt niet lekker van al die baby praat van mijn collega! Het is haar gegund hoor maar het ligt er zooooo dik bovenop dat ze zogenaamd 'rekening'
met mij wil houden....

Ik denk dat we deze ronde maar even overslaan, het heeft toch geen nut....en ik zeg wel "de wonderen zijn de wereld nog niet uit" maar soms vind ik dat moeilijk te geloven! Ik ben overigens deze maand tijdens mijn vruchtbare dagen weg van huis dus het wordt sowieso lastig om op die dagen goed te klussen....

Nou sorry voor mijn klaagzang maar deze maand zie ik het even niet meer zitten...

Liefs Lynn.

Ha die Lynn,

Ik vind ook dat je erg op de proef wordt gesteld! En zeker je geduld!
Wat ik ten eerste wil zeggen: kun je niet naar een ander ziekenhuis gaan? Ik heb ook zo een idee dat dat helemaal niet de goede kant op gaat! Nu hebben ze nog geen agenda voor de andere maanden?? Hoe hebben ze dan begin dec voor jou een afspraak kunnen plannen voor febr??
En die vrouw zou moeten weten, aan je gegevens te zien, dat jij een afspraak nodig hebt voor na de 7de....Ook is het telefonisch al niet helemaal goed gegaan toch??

Ik moet eerlijk zeggen, ik zit nu in ronde 3 en heb al geen geduld meer!!! Jij, en nog meerdere hier zitten in een ronde met 2 getallen....ik moet er niet aan denken!! Ik hoop werkelijk dat het me niet overkomt maar ik begrijp je heel goed! Ik vind het daarom ook benoemenswaardig hoe je er verder instaat.
Je noemt het zelf een dip maar jeetje, ik zou in een heel diepe put zitten waar ze me niet uit zouden kunnen halen-:).

Kom op Lynn!! Schouders eronder, moed erin houden! En die collega, ik ken dat soort mensen....daar word je gewoon nog meer moe van!!!!! Alleen maar over zichzelf.......Helaas zijn die er ook op deze aarde!

Blijf maar lekker spuien hier dan kun je de dat soort mensen misschien beter aan!

Lieve groetjes!!!

Hoi lieve Lynn,

Klagen mag! Ik ken jou gevoel helemaal en als je een ronde over wilt slaan, gewoon doen! Het belangrijkste is dat je lekker in je vel komt te zitten.

En je zal net zien, tegenspoed komt nooit alleen... De auto is gewoon pech dat het nu gebeurt, maar van het ziekenhuis vind ik het wel een beetje vreemd. Ze moeten afspraken toch in kunnen plannen? En beloof dan niet dat je de eerste week bericht krijgt...

Van die collega vind ik het wel flauw dat ze het er dik bovenop legt dat ze rekening met je wilt houden.
Ik heb het 'geluk' dat er een aantal jaar terug een collega met icsi zwanger is geworden en dat er nu een collega ook in het zhtraject zit. Bij ons in het team is het dus min of meer gewoon geworden en praat iedereen er gewoon over, zonder het dik op het 'niet lukken' te leggen.

Wat ik al eerder schreef, laat deze ronde lekker voor wat het is als je gevoel je dat ingeeft en probeer je lekker op de bruiloft te storten! Leuke dingen in je bol en oogkleppen voor het negatieve! Even dan, haha....

Kop op, na regen komt zonneschijn!

Liefs Daisy

Hallo dames.

Ik heb eigenlijk niks (meer) op dit forum te zoeken maar lees nog steeds af en toe mee,
Wil even tegen jullie zeggen dat het gewoon vet oneerlijk en gewoon kut is! Sorry voor de bewoording maar dat is gewoon zo.
Ben zelf een enorme bofkont watbetreft zwanger worden maar heb in mijn naaste omgeving veel "ellende op dit gebied gezien" . Sommige van kennissen maar ook van zeer dierbaren. Ik heb gezien hoe het erin kan hakken. Zowel geestelijk als lichamelijk. En ook hoe het een relatie kan beinvloeden. Voor iedereen van jullie die al langer bezig is om zwanger te worden: Petje af hoor dames.elke keer weer verdergaan en afwachten mogen jullie trots op zijn (weet ik daat heb je niks aan maar toch)
Dames zoals Daycey, Cloewja, Bloemmie en Lynn
Heel veel liefs, sterkte en geduld gewenst. Ik gun het jullie echt zo erg van harte!

Succes.
Groetjes Hanneke
(Ow en Daycey, Ik ken trouwens drie stellen waarbij het bij de 2e IUI raak was, dus wie weet!)

5908258, dat geeft een mens weer hoop!
Je leert wel doorzetten van zwanger willen worden. Maar je weet waar je het voor doet, dus weet je toch elke keer weer jezelf op te krikken voor de volgende ronde.

5908258: wees blij dat het bij jou zonder problemen is gegaan en je lekker kan genieten! Stel je voor dat iedereen medische hulp nodig heeft...

En Lynn, natuurlijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit, maar vaak alleen als je het niet verwacht!

Ga je trouwens wat leuks doen tijdens de daagjes weg?

X

Hee Lynn ,

Ik weet hoe jeje voeld hoor , dat heb ik ook eens in de zoveel tijd .

Ik weet nog goed toen ik stopte met de pil hoe vol verwachting ik was en ik mezelf voorsteld met een dikke buik en me afvroeg hoe het zou voelen om zwanger te zijn het leek toen zo dichtbij ......
Nu anderhalf jaar verder lijkt het zo ver weg ik kan het me ineens niet meer voorstellen hoe het zou zijn je bent alleen maar bezig met klussen wanneer het "moet" en niet meer met dromen en als ik daar bij stil sta zakt ook bij de moed in de schoenen !!

Om de een of andere manier weet ik toch altijd nog wat hoop te vinden en positiviteit gelukkig misschien heb jij ook nog wat verstopt hihi .

Even serieus, kop op meid ook voor jouw komt de tijd dat je zwangerschapsbroeken kunt kopen dat je misschien wel boven de wc hangt dus ga ervoor blijf positief hoe moeilijk het ook is !!!

Dikke kus en positieve knuffels
Bloemmie

hey Lynn

kan me zo voorstellen dat je even in een dip zit..Wat Mascha zegt sommige hier zijn al zooooo lang bezig helaas en dat is zo oneerlijk. Ik zit net zoals Mascha soms van pfff wanneer zal het nu eindelijk raak zijn en wij zitten pas in ronde 5. Ik zelf dacht oh we zijn weer zo zwanger want bij mijn dochter was dat immers het geval maar dan merk je dat het ineens niet zo snel gaat en dan haal ik van alles in mijn hoofd. met de vragen misschien lukt het nu wel helemaal niet? of zo meteen gaan er maaaaaanden over heen enz enz.
En dan lees ik sommige verhalen van jullie en dan denk ik ik moet niet zeuren..

je collega van je werk tja dat vind ik dan weer een beetje flauw van der..sorry maar dat doe je gewoon niet en ze weet dat je al zo lang bezig bent en dan juist die opmerkingen maken..triest eigenlijk..

en idd klote van je auto..zulke dingen wil je er dan echt niet bij hebben.

sterkte Lynn en je mag altijd even klagen hier:)

liefs

Terug
Bovenaan