Hoi hoi,
Oei oei, wat herkenbaar...Ook ik heb een zoontje van 4 jaar (net) en een zoontje van 1 jaar. Sinds 2 weken is mijn oudste niet te genieten. Hij wil niets, is heel snel boos en begint dan inderdaad vreselijk te krijsen. Alles proberen we, tot aan negeren toe.
Nou werk ik zelf in het onderwijs, dus van pedagogie heb ik best wel de zgn. kaas van gegeten. Maar toch......gek worden we ervan, maar vooral stik chagerijnig!!
Nu is het wel zo dat er in korte tijd veel is gebeurd. Mijn moeder is 22 nov. redelijk plotseling overleden waardoor ik vaak snel weg moest naar het ziekenhuis. Hierdoor heeft hij nu een soort angst dat ik steeds weer weg ga. Logisch.....dus stel ik hem zoveel mogelijk gerust en laat zien dat ik niet zomaar wegga. Ook is hij net 4 geworden vorige week en is hij aan het wennen op de basisschool en is het sinterklaas geweest...kortom: erg veel in dat koppie......we zullen wel geduld moeten hebben en het zal wel een reactie op het bovenstaande zijn, maar ik hoop echt van harte dat ik snel weer mijn "oude" zoon weer terug heb!!!!!
groetjes, Misja, mv Thijmen(4 jr) en Marten (1 jr).