soms kan ik er niets aan doen

A

Anoniem

Guest
vooral de laatste dagen.
ik weet hoe het voelde om zwanger te zijn en het lijkt wel of mijn kinderwens nu alleen maar groter is geworden.
ik vind het moeilijk uit te leggen maar omdat ik nu weet hoe het voelt wil ik het alleen maar nog grager.
snap dat ik toch zal moeten afwachten dus dat is weer een lastig iets.
zucht.
sorry moest het gewoon ff kwijt.
verder alles ok haha

Ha Fiepie,

Ja, als je het eenmaal hebt gevoelt of al een kindje hebt is de wens nog sterker.
Wij hebben 1 dochter en als je nu tegen iemand verteld dat het niet wil lukken met de tweede (10de ronde) wordt er makkelijk overheen gepraat met de woorden: wat maak je je druk, je hebt toch een gezond kindje!
Dat is ook zo, maar dat maakt de wens niet minder.

xxAndrea

Nu wij eindelijk besloten hebben dat er nog 1 kind bij zal komen, de vierde, is mijn wens heviger dan ooit tevoren. En die wordt ook nog eens heviger naarmate het langer duurt. Het blijkt niet zo makkelijk te gaan als de vorige keren (3 kids en  2 miskramen). Maar het idee dat het ook wel eens bij 3 kan blijven maakt me verdrietig. En ik weet dat daar geen/weinig begrip voor zal krijgen, want kijk toch eens naar wat ik al heb... Jullie  voelen nu dus ook dat  die twee dingen volkomen los van elkaar staan. Succes!

Terug
Bovenaan