Soms krampen in onderbuik en lies

<p>Hoi allemaal, </p><p>na 3 miskramen in 2021 hebben we eind april weer een poging gedaan. Ik weet sinds een week dat ik in verwachting ben. Ik zou nu 5+3 zijn. Rond deze periode is het de vorige 3 keer misgegaan. <br />nu heb ik de afgelopen 3-4 dagen eind vd dag of in de nacht even 2-3 minuten krampen in m’n onderbuik die doorstralen naar m’n lies. Ik word ook een beetje misselijk van die pijn. Dit heb ik nog niet eerder gevoeld, dus mijn vraag: is dit normaal? Ik heb (gelukkig) verder geen bloedverlies. Dus dat houdt me nu een beetje op de been. Maar ik vind die krampen toch wel erg spannend. <br /><br />Hopelijk kan iemand van jullie mij geruststellen ? </p><p>liefs </p>
 
Hoi, ik herken dit van mijn beide zwangerschappen wel hoor. Met mijn eerste zwangerschap had ik het met 4 weken menstruatieachtige krampen en pijn uitstralend naar de lies. Ik ben op dit moment 9+6 weken zwanger en heb nu af en toe ook een dag dat ik menstruatieachtige krampen heb. Ik heb geen ervaring met een miskraam maar ik vind dit toch ook wel erg spannend. En je hoopt toch dat het allemaal goed gaat daarbinnen. Maar ik denk echt dat het heel normaal is!
 
Ik heb ook hele erge buikpijn gehad in de eerdte weken was de innesteling dus zoalang je geen bloedverlies heb probeer positief te blijven
 
Terug
Bovenaan