soms krampjes

hee meiden,
ik weet nog niet eens zeker of ik echt zwanger ben maar heb 2 positieve testen gehad, met lichte streepjes, n 2 negatieve testen. nu is mijn moeder net overleden en wordt as zaterdag gecremeerd. nu ben ik 1 week + 3 dagen al overtijd, hiervoor nooit overtijd geweest! nu kan het natuurlijk ook door de stress komen dan ik nog niet ongi ben! maar heb wel last van borsten, veel afscheiding, borrelend buikje en mijn onderbuik voelt strak. dus ja zeg het maar...ik surf nu nog niet te testen omdat erg benag ben voor negatief, en dat wil ik in deze week niet zien/horen, dus test volgende week pas als dan nog niet ongi ben naturlijk.
maar nu mijn vraag haha, ik heb vooral in de ochtend wat lichte krampjes, voelt als menstru krampjes maar anders....zou nu ongeveer 6 week zwanger zijn dan en lees wel dat je rond deze week last kunt hebben van krampjes.wie herkent dit..?beetje lang verhaal sorry!
liefs

Hi Neomi, Als eerste gecondoleerd met het overlijden van je moedertje!!! Bah wat nare tijd.
Zijn jullie ook echt bewust bezig om zwanger te raken? Wat vreemd dat de test eerst zegt dat je zwanger bent en dan weer niet. Ik zeg altijd "een streep is een streep" en dan ben je écht zwanger. Dan zit toch het HCG hormoon in je lichaam en dat krijg je echt alleen maar als je zwanger bent. Haal gewoon nog een test vandaag, dan ben je ook van je onzekerheid af en heb je wat meer rust in je lichaam. (Ondanks het grote verdriet om het verlies van je moeder).
Heeeel veel sterkte met alles.
Liefs Mama van Myron

Ook namens mij gecondoleerd met je moeder, hopelijk kan je deze nare tijd snel achter je laten al blijft het verlies natuurlijk altijd lastig.
Ik ben zelf erg tevreden over de clearblue testen met z'n digitaal schermpje, geen gedoe meer met een streepje of het wel of niet goed te zien is maar gewoon duidelijk 'zwanger' of 'niet zwanger'. Zijn wel iets duurder, maar dan heb je ook wat...

Hoi Neomi,

Sterkte met het verlies van je moeder, hiervan kan je lijf ook natuurlijk van slag zijn.
Als je twijfelt aan de testen, maak dan een afspraak met je huisarts. Die kan het waarschijnlijk ook voelen aan je baarmoeder en die testen ook.

namens mij ook gecondoleerd met het verlies van je moeder.
Ik ben net zoals ButterflyJess tevreden over de CB testen.

Veel sterkte de komende tijd.. En als je steun zoekt kan je natuurlijk altijd op dit forum terecht.

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan