soms laat ik de moed zakken

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

echt verschrikkelijk is het soms, je loopt alleen maar te peinzen van stel je voor dat ik nooit meer zwanger kan raken. Daarmee kan je jezelf goed gek maken, en daar ben k een ster in. Nou heb ik de laatste dagem last van krampen in me buik....maar heb de 19e pas nod....en k had een beetje bloed verloren laatst sjah kan weer van alles zijn....verschrikkelijk dat wachten..kan er soms moedeloos van worden.

En ik vind het hartstikke leuk voor diegenen die wel zwanger zijn...en dat lees....maar soms steekt het ook en denk ik wanneer zal ik een keertje die gelukkige woorden mogen uitspreken. Sorry ik wilde het even kwijt..

liefs sw33tness

HOI HOI,

Weet precies hoe jij je voelt,dat heb ik namelijk ook.
Ik maak mezelf soms ook gek,vaak op het forum kijken steeds weer mijn cyclus uitrekenen.
Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken en er niet te veel mee bezig moet zijn,maar het gaat ook vaak onbewust.
Nod 23 feb dus zit nu in de klusweek.
Hopen dat het deze mnd lukt meer kunnen we niet doen.

groetjes sabrina,25 jaar,ronde 4,tweede kindje(van de eerste ben ik meteen aangeteld)

dag dames,

ik denk dat we allemaal in datzelfde schuitje zitten want ik heb prcies hetzelfde.
ook ik ben bang dat we straks na een jaar nog niet zwanger zijn.(ben nu in 6e ronde)
constant uitrekenen waneer mijn vruchtbare dagen zijn. ik kan er soms ook even niet tegen als ik telkens lees dat er weer nieuwe zwangeren zijn,voor hun geweldig natuurlijk en ik gun het ze ook, heus!   ik was wo even met m'n moeder aan het winkelen(die niet weet dat we bezig zijn). verteld ze de hele tijd: die en die is ook zwanger e die krijgt een tweeling bla bla bla.
daar heb ik soms echt geen trek in hoor!!
maar ja laten we de moed nou niet zakken met z'n allen!!!
we worden heus een keer zwanger!!
ik hoop dat we onszelf weer een beetje op kunnen peppen!!!

gr moon

quote: moon78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 07:43:00'));

vergeten nog: moon, 27jaar, 1e kindje, 6e ronde

Ja het kan heel vervelend zijn als mensen beginnen over die en die is zwanger, dan voel ik me zo ja hoe zal ik het zeggen...machteloos....maar ja we zien het wel ooit komt onze dag....wie weet snel wie weet duurt het wat langer...

liefs sw33tness

sw33tness, 20 jaar, 1e kindje na miskraam bij 16 weken, ronde 7..nod 19 febrauri

Ik herken het ook helemaal. Het lijkt soms of iedereen zwanger is of wordt om je heen. Ik ben heel blij voor iedereen die wel zwanger is (!!!!), maar het is  denk ik de onzekerheid of het bij je zelf gaat lukken. We zijn nu in ronde 5 en had mijn laatste NOD op 07-01-06..... afwachten dus. Ik kan echt lopen malen zal het wel of niet.  Als ik iets voel is dit dan  nu een teken dat ik zwanger ben of verbeeld ik het me...

erg herkenbaar allemaal.ik heb gisteravond nog een potje liggen janken omdat mn ex (waar ik nog goed contact mee heb) me belde om te vertellen dat ie vader werd.ik ben hardstikke blij voor m,maar denk wel:huh,zij wel,ik niet.zn vrouw is in oktober uitgerekend.als het bij mij deze maand raak zou zijn ben ik ook in oktober uitgerekend,maar ik ben bang van niet,want ik merk t altijd als ik mn eisprong heb,maar deze maand heb ik niks gemerkt(geen afscheiding).alleen heel veel buikpijn en misselijk omdat ik pds (spastische darm) heb.ik baal nu al en ik heb 19 febr. pas mn nod.maar ik laat mezelf er niet te ver in wegzakken,want dit is pas onze 3e ronde,dus ik ben de laatste die mag klagen.en misschien is t stiekem toch raak.houd moed iedereen!!als al die mensen om je heen zwanger  kunnen worden,waarom jij dan niet?!

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2006 11:33:12'));

erg herkenbaar allemaal.ik heb gisteravond nog een potje liggen janken omdat mn ex (waar ik nog goed contact mee heb) me belde om te vertellen dat ie vader werd.ik ben hardstikke blij voor m,maar denk wel:huh,zij wel,ik niet.zn vrouw is in oktober uitgerekend.als het bij mij deze maand raak zou zijn ben ik ook in oktober uitgerekend,maar ik ben bang van niet,want ik merk t altijd als ik mn eisprong heb,maar deze maand heb ik niks gemerkt(geen afscheiding).alleen heel veel buikpijn en misselijk omdat ik pds (spastische darm) heb.ik baal nu al en ik heb 19 febr. pas mn nod.maar ik laat mezelf er niet te ver in wegzakken,want dit is pas onze 3e ronde,dus ik ben de laatste die mag klagen.en misschien is t stiekem toch raak.houd moed iedereen!!als al die mensen om je heen zwanger  kunnen worden,waarom jij dan niet?!

Hoi KAri,

Ja ik herken het dat iemand anders wel zwanger wordt....waarom zij wel en ik niet...
Ik heb ook mijn NOD op 19 febrauri...had last van buikkrampen en een beetje bloed verloren maar zoals algemeen bekend je lichaam kan je voor de gek houden he. We zien het wel weer.....ben benieuwd wat het de 19e wordt..

Groetjes sw33tness

Terug
Bovenaan