Soms maar 1 uurtje slapen op heel de dag!!

Op het moment slaapt onze kleine vent soms maar 1 uurtje op heel de dag,terwijl hij om 7.30 al wakker is.erg vermoeiend,heb vandaag zijn ochend slaapje al overgeslagen in de hoop dat hij in de middag dan zeker 2 uurtjes zou slapen....niet dus....na ruim een uur gingen de sirenes boven al af,en meneertje was alweer klaar wakker.
je zou zeggen nu hij zo actief is(lopen)dat ie juist meer zou slapen,nou niet dus....zou hij in een sprongetje kunnen zitten???of misschien door tanden/kiezen?en hebben jullie dit ook?of gehad?
want vind 1 uurtje erg weinig,dan gaat ie savonds ook pas vanaf 19.30 pas goed slapen.
liefs jootje

Ik weet het niet, tegenwoordig slaapt Julia juist 1 1/2 tot 2 uur 's middags, terwijl het eerst max 3 kwartier was...
Ze is 's morgens rond 8 uur wakker en gaat rond 7 uur 's avonds weer naar bed :).

Tygo slaapt al een maand of 3 maar 1 uurtje op een dag. Ik vind het ook erg weinig maar hij doet het er goed op en ik kan niet eens zeggen dat hij heel sacho is ofzo aan het eind van de dag!
Zal wel weinig slaap nodig hebben. Helaas voor mij want ik heb erg veel nodig! haha!

Ook hier 2 zieke jongens gehad. Rick had hoge koorts en hoesten(was vorige week maandag al) hij kreeg een kuur van de dokter. Het ging de volgende dag een stuk beter met hem en toen begon Tom dus. Vandaag kan ik voor het eerst zeggen dat Tom handelbaar is, echt de afgelopen week was dus niet leuk. Maar ze sliepen hier enorm veel en ook s'nachts dus dat is wel een voordeel.
Ze hebben inderdaad steeds minder slaap nodig, maar hier slapen ze nog steeds 2 keer per dag zeker 1 1/2 tot 2 uur.

Hier ook een slaapkopje! Gelukkig!

Hij gaat 's avonds rond 19.45 slapen en wordt dan rond 06.00 wakker met HONGER!
Wat we sinds een maand doen is hem zijn ochtendfles dan brengen, die drinkt hij lekker zelf op in bed en valt meteen weer in slaap tot een uurtje of 07.45.

Dan lekker fruit en om een uur of 10.00 alweer naar bed voor minstens 1,5 uur.
's Middags slaapt hij dan ook nog ruim 1,5 uur, meestal van 14.30-16.30.

Om 18.30 warm eten, spelen, badje en weer lekker
tukken!

Eigenlijk hebben we sinds een maand of 2 eindelijk een lekker stabiel ritme, hij slaapt ook eindelijk sinds 2,5 maand door. Van mij mag het nog heeeeel lang zo blijven. Duimduimduim...!

X
Evje

Hier ook een slaapkopje, uurtje 's morgens en ongeveer 2 uurtjes verder over de dag verspreid. 3 uur in totaal ongeveer. Ik zou het niet heel erg vinden als hij minder sliep, dan kon ik ook makkelijker op bezoek gaan bij vriendinnen met hem, op een vrije dag.....

En een kindje wat tot half 8 slaapt, heerlijk toch? Hoezo al wakker om half 8?

Hier is ene die rond half 7,7 uur max op is.

xx

He ik bedoelde meer te zeggen dat hij smorgens ook niet superlang uitslaapt omdat hij overdag zoveel wakker is.maar goed de laatste dagen gaat al weer beter.hij slaapt nu meestal wel 2 tot2,5 uur.dus gaan de goede kant weer op.
Hij is eigenlijk altijd wel een goede slaper geweest.dus vandaar dit topic.blijkbaar gewoon even een fase!
liefs jootje

Terug
Bovenaan