Soms mis ik het zwanger zijn

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben moeder van 21 weken oude Cheyen, het is echt mijn engel. Elke morgen begint ze dag met een lach en is uiterraad mijn dag al goed. Alleen soms mis ik het zwanger zijn en mis ik haar, raar he. Ik vond het heerlijk om zwanger te zijn van Cheyen en heb ook elke minuut genoten. Voor mijn gevoel zou ik nu al een tweede willen, het is zo een eer om mama e mogen worden. Maar aan de andere kant wil ik wachten tot Cheyen zeker 2 is. Dan heb ik volop van haar genoten en heeft ze de volle aandacht gehad en kan ik samen genieten met haar van mijn zwangerschap. Maar af en toe zou ik nog zo een dikke buik willen.

Groeten Barbel

Oh, snap wat je bedoelt. Ik vond zwanger zijn ook wel heel speciaal. Al was ik op het einde blij dat het kwam. En ik ook best last had van kwaaltjes en vooral van mijn bekken. Maar die dikke buik en dat getrappel in je buik, super!
Wij zijn aan de 2de begonnen toen de 1ste 10 maanden was. Toen kreeg ik echt ook wel weer de kriebels. En nu af en toe denk ik; ja leuk weer. Maar toch nog maar even wachten nog!

Groetjes,
Mienetje

Helaas mis ik het niet.... Laura bewoog amper in mijn buik en lag altijd met haar billen en knieen op dezelfde plek te drukken. Ik zou wel willen dat ik het nog een keer mee mag maken met een baby waarvan ik het getrappel wel voel.

Lieve  Barbel,

Ik weet precies wat je bedoeld, ik heb exact hetzelfde. Mijn zoontje is nu bijna 19 weken en ik mis het zwanger zijn ook.

Ik kan soms zelfs een beetje jaloers zijn op zwangere vrouwen..die mooie buik. Misschien komt het ook wel omdat ik een superzwangerschap heb gehad, nooit klachten of gekke dingen. Hetzelfde geldt voor de bevalling, zelfs de gyn zei dt ik een droombevalling had.

Maar echt ik weet wat je bedoeld, ben stiekem een beetje blij dat jij het ook hebt...dacht al dat ik de enige was...

groetjes,
Bloem

ik mis het zwanger zijn ook. Gisteren zat ik het foto album van de zwangerschap te kijken, die buik, en die schopjes! 't Is toch wel heel speciaal om zwanger te zijn! Ik wil wel weer, maar ja ik geef nog borstvoeding en ben nog steeds niet ongesteld geweest!

Groetjes van Liset

Ik mis het zwanger zijn ook ontzettend
Ondanks dat ik heel erg veel last had (en nog heb) van mijn bekken mis ik het
Het is een heel speciale periode in je leven
Ik zat echt op zon wolk ongeveer
Dat getrappel in mn buik....dat gedraai en gewiebel
Snachts wakker liggen en dan echt een soort van contact met t kindje daarbinnen
De echo's...elke keer weer even spannend....het wachten op de bevalling
Die deze keer ook bijzonder mooi was vond ik
Ik heb nu 4 gezonde kinderen en ik moet het echt allemaal af gaan sluiten
En weet je....het doet pijn.....
Elke keer als ik weer kleertjes uit Jess zijn kastje haal die niet meer passen
Elke fles op een dag die hij minder drinkt...elk sprongetje dat hij maakt in zn groei
Kon ik hem maar zo klein houden.....of misschien toch stiekum nog een keer
Maar nee....ik moet realistisch blijven....tis weer mooi geweest....
Nu op naar het oma zijn....dan kan ik weer van baby's genieten die pasgeboren zijn
Van mezelf gaat niet....dat word een rolstoel voor me....dus nog een flinke tijd geduld
En nu volop genieten van mijn 4 schatten....het gaat allemaal al zo snel

Groetjes Xennah

ik vond het ook mooi, en mis het af en toe (steeds meer trouwens).

Maar net als Ilona, had ik een onbeweeglijke baby in de buik. Ik hoop dat dat de volgende keer anders is.

hoi hoi

ik mis het totaal niet
ik vind kindejs krijgen echt heel speciaal en zwanger zijn ook maar ik zou   liegen als ik zou zeggen dat ik het nog een keer zou willen

ik heb twee horror zwangerschappen gehad
van misselijk otot bloedingen en vroegtijdige weeen
heb totaal geen buikje gehad  had niets om mee te pronken toen ik op het einde liep vroeg iemand zelfs of ik aan gekomen was ja duh ben al 36 eken zwanger
en geloof dat ik met 4 maanden al incontinet was dus nee zwangerschap is niet bijn grootse hobby  
maar kreeg er wat mooist voor terug dus is me wel allemaal waard geweest

groetjes mariella

Terug
Bovenaan