Soms misselijk soms ook niet

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik heb sinds eind week 5 alleen maar last van brandende maagzuur. Ik moet dan ook steeds overgeven, vooral tijdens het poetsen van mijn tanden. Ik ben nu 8 weken zwanger en gister had ik spa rood gekocht tegen de misselijkheid. Dit had wel geholpen. In de ochtend dacht ik weet je wat ik ga weer poetsen en ja hoor... weer overgeven. Verder voel ik me niet echt misselijk vandaag. Mijn vraag is, zijn jullie zeg maar elke dag misselijk of hebben jullie ook dagen dat het veel beter gaat?</p>

Hey 

ik had helaas elke dag en dan moest ik wel 3 a 4 keer spugen op een dag en de misselijkheid was de ene dag erger als de ander en had inderdaad ook altijd bij het tandenpoetsen. Bij mij bleef aanhouden tot ongeveer 16 weken! Ik merkte dat vanillevla wat hielp tegen misselijkheid en dat ik niks moest drinken op een legen maag! Succes 

Toen ik zwanger was, was ik niet elke dag misselijk. Soms ging het wat beter en soms was het echt drama.
Als ik misselijk was baalde ik daar van en als ik niet misselijk was, was ik ongerust. 
Door veel te googlen werd ik soms zo onzeker dat ik de vk weer belde omdat ik bang was dat het in een miskraam zou eindigen. Dan kreeg ik extra controle en was er dus niks aan de hand.
Dus nee, was zeker niet elke dag misselijk... Ook begon het bij mij tegen de middag en zakte het tegen het einde van de middag weer af en had ik er vooral 's nachts ook last van. 

Terug
Bovenaan