Soms moet je gewoon even zeiken.............

Hay meiden,

Ik weet dat ik iets heel moois heb gekregen waar ik echt alles voor over heb, ik weet dat ik iets heb gekregen waar anderen een moord voor doen als het je niet lukt en wil even duidelijk maken dat ik heeeeeeeeeeeeel blij ben met Sven!

Alleen mijn lichaam.......
Ik vind het heel erg dat mijn lichaam er zo onder heeft geleden.
Ik kan oprecht zeggen dat ik heel blij was met mijn lichaam, dat ik meer dingen wel mooi vond dan niet.
Alleen mijn borsten vond ik te klein......
Nu, is dat andersom.

Ik was voor de zwangerschap 67 a 70 kilo en ben 1.74 lang.
Op het einde van de zwangerschap was ik 94 kilo!
Ik heb echt rekening gehouden met wat ik at en ben sowieso geen snoeper.
Nu ben ik 76 kilo maar je ziet aan je huid en aan je lichaam dat je behoorlijk veranderd bent. De borsten die ik wilde heb ik nu......nouja, de maat D dan. Maar stevig zijn ze absoluut niet......
Mijn buik en heupen vind ik dik............slap.....ik heb nu een "moederlichaam".
In de kledingwinkel zij een meid van 20 met maat 36 dat ik dat maar moet accepteren.......maar goed dat ik geen speer bij me had ;-)................hihi.

Nogmaals ik ben heel blij met mijn kereltje en tuurlijk is hij het waard, maar met kleding passen etc, voel ik me heel gekwetst..........
Laatst vroeg iemand zelfs of ik zwanger was......AU!

Kan iemand alsjebliefd zeggen dat het weer goed gaat komen??????/!!!!!!!!!!!!

Ben ik de enige die er zo over denkt?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

Heej, ik ben van het maart forum, maar ik ben het helemaal met je eens. Je mag er niet echt over zeuren; want je hebt er zo iets moois voor terug gekregen.........grrr. Mijn vriend toch ook? En zijn lichaam is precies hetzelfde gebleven! Ik bevind me ook echt in een soort rouwproces ( dat klinkt misschien te heftig en ook ik snap dat er veel ergere dingen zijn, maar het voelt wel als een soort verminking) bij mij wordt het sowieso nooit meer zoals het was en ik vind dat je daar best verdrietig over mag zijn! Ik hoop dat ik met het sporten nu er toch nog een en ander aan kan veranderen, ben jij alweer aan het sporten?

Hoi Hoi,

Ben van het januari forum en ook ik ben het met je eens. Ik heb ook al twee keer de vraag gehad, ben je alweer zwanger......
Ik was ruim 20 kilo aangekomen en ben er nog maar 10 kwijt.
Ben aan het sporten gegaan, maar echt resultaat is er nog niet. Dit door andere lichaamlijke klachten

Tuurlijk ben ik ook super blij met ons zoontje, maar baal ontzettend van mijn lichaam.

Hoi, bij mij schiet het de andere kant op. Ik verlies op dit moment veel te veel gewicht. Ik pas al mijn kleren niet meer en mijn borsten zijn slappe zakjes (en dat was toch echt altijd mijn trots)
Ik zat altijd ook op 67 a 69 kilo met 1,74m, maar wat ik ook eet er vliegt minimaal een kilo per week af.
Ik vind dit ook moeilijk om te accepteren + de striae op mijn borsten en bovenbenen....maar goed, kijkend naar Tygo hou ik het nog wel even vol om er als een slons bij te lopen in mijn veels te wijde kleding....ik hoop na de borstvoeding weer op gewicht te komen...

Meid, het went..... Na 3 zwangerschappen weet ik echt niet meer hoe mijn lichaam er voor die tijd uitzag. Nu ben ik nooit de dunste geweest, met hier en daar wel een vetrolletje, en die zitten er nu nog steeds. Verder ben ik qua gewicht ook een jojo, bodemgewicht was 71 kilo en topgewicht (toen ik zwanger was) 102 kilo. Wel is mijn lichaam iedere keer na de bevalling vrij snel weer in model geschoten. Een zwangere buik heb ik er nooit aan overgehouden, maar het scheelt natuurlijk wel dat ik voorheen al een klein buikje had. Striae heb ik overgehouden aan mijn eerste zwangerschap . En aangezien ik nooit borstvoeding heb kunnen geven, zijn mijn borsten nog niet verzakt (ik weet niet of het daar mee te maken heeft). Maar, ik snap heel goed wat je bedoelt, je lichaam is veranderd, eigenlijk heb je een nieuw lijf en daar zul je aan moeten wennen. Natuurlijk ben je ook nog aan het ontzwangeren, dus geef je lijf de tijd om zich te herstellen.

En die muts in de winkel.... Wacht maar tot zij ooit een kindje heeft gekregen. Kijken hoe ze dan piept!

ow thks meiden!!
Ik las er niks over en kon er niks over vinden, het is fijn om niet de enige te zijn..........

Ik sport niet maar beweeg wel heel veel. Sowieso half uur per dag extra, mijn werk (in de zorg) begint ook weer bijna...................

Liefs

Hoi,
Ik herken het gevoel hoor!
Na mijn eerste zwangerschap had ik maar 2 miniscule streepjes, maar aan deze zwangerschap heb ik 5 flinke strepen op mijn over gehouden. Ook gaat het gewicht er dit keer niet zo snel af. Toen we vrijdag de film van ons vakantie weekje terug gingen kijken en ik mij zelf in bikini zag, pff nou daar werd ik niet vrolijk van! Wat een enorme kont! En ook nog zo'n kwabber buik. Bah! Ik mag normaal nooit klagen, heb een keurig figuur en moet altijd op letten dat ik niet te veel afval dus kan eten wat ik wil. Na mijn vorige zwangerschap gingen de kilo's er snel af en uiteindelijk ook vier kilo te veel die ik er niet meer aan kreeg. Dus daar had ik me een beetje op ingesteld en dan valt dit nog wel tegen...Ik moet nog 5 kilo kwijt, dan heb ik normaal figuur, maar omdat ik vrij smal ben normaal gesproken vallen die vijf kilo nog al op.
Mijn borsten zijn ook nooit meer de oude geworden na mijn vorige zwangerschap, al zijn ze nu nog redelijk vol dankzij de borstvoeding, ik weet dat ik straks weer twee hangborsten heb. Dat blijft toch zonde.
Hopelijk voelen we ons over een half jaartje allemaal weer wat beter in ons vel!
En tot die tijd mogen we allemaal best wel eens klagen hoor!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan