Hay meiden,
Ik weet dat ik iets heel moois heb gekregen waar ik echt alles voor over heb, ik weet dat ik iets heb gekregen waar anderen een moord voor doen als het je niet lukt en wil even duidelijk maken dat ik heeeeeeeeeeeeel blij ben met Sven!
Alleen mijn lichaam.......
Ik vind het heel erg dat mijn lichaam er zo onder heeft geleden.
Ik kan oprecht zeggen dat ik heel blij was met mijn lichaam, dat ik meer dingen wel mooi vond dan niet.
Alleen mijn borsten vond ik te klein......
Nu, is dat andersom.
Ik was voor de zwangerschap 67 a 70 kilo en ben 1.74 lang.
Op het einde van de zwangerschap was ik 94 kilo!
Ik heb echt rekening gehouden met wat ik at en ben sowieso geen snoeper.
Nu ben ik 76 kilo maar je ziet aan je huid en aan je lichaam dat je behoorlijk veranderd bent. De borsten die ik wilde heb ik nu......nouja, de maat D dan. Maar stevig zijn ze absoluut niet......
Mijn buik en heupen vind ik dik............slap.....ik heb nu een "moederlichaam".
In de kledingwinkel zij een meid van 20 met maat 36 dat ik dat maar moet accepteren.......maar goed dat ik geen speer bij me had ;-)................hihi.
Nogmaals ik ben heel blij met mijn kereltje en tuurlijk is hij het waard, maar met kleding passen etc, voel ik me heel gekwetst..........
Laatst vroeg iemand zelfs of ik zwanger was......AU!
Kan iemand alsjebliefd zeggen dat het weer goed gaat komen??????/!!!!!!!!!!!!
Ben ik de enige die er zo over denkt?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me
Ik weet dat ik iets heel moois heb gekregen waar ik echt alles voor over heb, ik weet dat ik iets heb gekregen waar anderen een moord voor doen als het je niet lukt en wil even duidelijk maken dat ik heeeeeeeeeeeeel blij ben met Sven!
Alleen mijn lichaam.......
Ik vind het heel erg dat mijn lichaam er zo onder heeft geleden.
Ik kan oprecht zeggen dat ik heel blij was met mijn lichaam, dat ik meer dingen wel mooi vond dan niet.
Alleen mijn borsten vond ik te klein......
Nu, is dat andersom.
Ik was voor de zwangerschap 67 a 70 kilo en ben 1.74 lang.
Op het einde van de zwangerschap was ik 94 kilo!
Ik heb echt rekening gehouden met wat ik at en ben sowieso geen snoeper.
Nu ben ik 76 kilo maar je ziet aan je huid en aan je lichaam dat je behoorlijk veranderd bent. De borsten die ik wilde heb ik nu......nouja, de maat D dan. Maar stevig zijn ze absoluut niet......
Mijn buik en heupen vind ik dik............slap.....ik heb nu een "moederlichaam".
In de kledingwinkel zij een meid van 20 met maat 36 dat ik dat maar moet accepteren.......maar goed dat ik geen speer bij me had ;-)................hihi.
Nogmaals ik ben heel blij met mijn kereltje en tuurlijk is hij het waard, maar met kleding passen etc, voel ik me heel gekwetst..........
Laatst vroeg iemand zelfs of ik zwanger was......AU!
Kan iemand alsjebliefd zeggen dat het weer goed gaat komen??????/!!!!!!!!!!!!
Ben ik de enige die er zo over denkt?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me