Soms onzekere momenten, wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben 10 weken zwanger van ons eerste kindje. Wegens omstandigheden hebben we met 5 en 7 weken een echo gehad en al een hartje zien kloppen.
Toch maak ik me sinds gisteren een beetje ongerust. Ik heb sinds dag 1 van mijn zwangerschap last gehad van mijn borsten en gisteren had ik er ineens geen last meer van. Opzich eigenlijk best lekker even niet die gespannen borsten, maar aan de andere kant dacht ik ben ik nog wel zwanger?
Ik voel me uitstekend, alleen veel honger en snel moe, maar soms twijfel ik ineens of ik niet te weinig zwangerschapsymptomen heb.
Wie herkent dit en kan mij geruststellen.
Bedankt!

Groetjes,
Moes

Hoi Moes,

Ook ik heb vanaf dag 1 last van allerlei zwangerschapskwalen. Veel ziek, moe, misselijk, pijnlijke borsten. Het hoort er allemaal bij. Door omstandigheden hebben wij ook meerder echo's gehad in het begin. Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Misschien heb je over een paar dagen weer wel kwaaltjes, misschien ook niet. Het wil niet zeggen dat als je even niets voelt, je niet zwanger meer bent.
Ook ik heb me in het begin erg veel zorgen gemaakt. Bij ieder pijntje, of wat dan ook, dacht ik, o jee, dit is niet goed. Nu ben ik inmiddels 22 weken en 5 dagen zwanger en alles gaat nog steeds goed.

Wees gerust, denk aan het hartje dat je hebt zien kloppen en geniet van je zwangerschap en probeer je niet al te veel zorgen te maken. Als het goed is heb je met 12 weken weer een echo en zul je je een stuk beter voelen.

Claudia77

Hallo,

Ik kan het mij heel goed voorstellen. Ik ben 11 weken zwanger en heb volgende week mijn 4de echo. Elke keer ben ik weer super onzeker en haal mij rare dingen in het hoofd. De ene dag doen mijn borsten ook zeerder dan de andere dag. En ik voel mij verder ook goed. En iedereen probeert je goede moed in te praten. Is natuurlijk heel erg lief maar ondertussen heb je je eigen gedachten. Ik probeer wel steeds positief te denken want je humeur word er ook niet beter van. Nou succes ermee.

Groeten pinklady  

Terug
Bovenaan