soms voel ik?

Hallo allemaal is dit voor iemand herkenbaar?
Ik ben nu 14weken en 4dagen zwanger. en heb al leven gevoeld in me buik.. ook toen ik me hand erop legde voelde ik een soort duwtje..
Nu aantal dagen heb ik een beetje zeurende pijn..
voel ik in me buik wel weer leven maar zodra ik me hand eropleg dan voel ik het nog in me buik maar voel geen duwtje meer??

en 14 maart heb ik pas een echo,en ben de laatste tijd een beetje zeur miepje geworden? Als alles maar goed gaat?

xxx

Hoi Manuela,

Het is heel normaal hoor, dat je aan de buitenkant de schopjes enzo nog niet of maar heel af en toe voelt. En als je leven voelt, zit het goed! Dus daar moet je proberen je geen zorgen over te maken. Jij hoort net als ik bij de geluksvogels die al heel vroeg het kindje voelen. Mijn schoonzus voelde haar 1e kindje pas met 26 weken en haar 2e met 22 weken. En alles was gewoon goed.

Ik ben nu 18 weken en ik voel volop leven iedere dag, maar aan de buitenkant voel ik het maar heel af en toe.

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo,

Dat je je baby voelt kan heel goed zijn hoor, ik was ook plm 16 weken zwanger toen k t echt voelde en al voor de 20e week voelde mn man haar ook al af en toe.Kan zijn dat je placenta aan de achterkant ligt en dan is je buikwand vrij.....Zo is t bij mij wel.Wat betreft die stekende pijn, dat is hoogstwaarschijnlijk banden pijn, sommigen voelen dat juist in t begin veel, anderen eerder aan t eind.Maak je niet al te veel zorgen, t gaat vast wel goed!!!
Succes,

Groetjes Ynez (30wkn,3dgn)

Terug
Bovenaan