A
Anoniem
Guest
...waar ik mijn verstand heb gelaten nadat mijn zoontje is geboren.
Vreselijk, ik vergeet zoveel.
Datums en tijden zijn echt een ramp bij mij.
Ik kan rustig voor een afspraak voor de zekerheid nog even bellen of alles wel klopt.
Maar ook met andere dingen:
Vanavond zouden we shoarma met broodjes, sla tomaat en komkommer en knoflooksaus eten.
De shoarma was al in huis alleen de rest nog.
Dus ik op naar de supermarkt.
Ik moest ook nog andere dingen hebben.
Kom ik thuis: denk ik; shit de knoflooksaus vergeten. Nou ja, manlief fietst uit zijn werk wel ff langs de winkel.
Dus zit ik even later met een bakkie thee op de bank bedenk me tot mijn schrik dat ik ook de broodjes, de tomaten, de komkommer en de sla ben vergeten.
Terwijl ik in eerste instantie daarvoor naar de supermarkt ging.
Hebben jullie nou ook nog steeds van die stomme acties of ben ik de enige hierin?
Heb ik het gewoon echt te druk? Pffft...ik ga bijna twijfelen aan mezelf...
Zo en nu ga ik dit stukje kopieren want dat forum af en toe...
Vreselijk, ik vergeet zoveel.
Datums en tijden zijn echt een ramp bij mij.
Ik kan rustig voor een afspraak voor de zekerheid nog even bellen of alles wel klopt.
Maar ook met andere dingen:
Vanavond zouden we shoarma met broodjes, sla tomaat en komkommer en knoflooksaus eten.
De shoarma was al in huis alleen de rest nog.
Dus ik op naar de supermarkt.
Ik moest ook nog andere dingen hebben.
Kom ik thuis: denk ik; shit de knoflooksaus vergeten. Nou ja, manlief fietst uit zijn werk wel ff langs de winkel.
Dus zit ik even later met een bakkie thee op de bank bedenk me tot mijn schrik dat ik ook de broodjes, de tomaten, de komkommer en de sla ben vergeten.
Terwijl ik in eerste instantie daarvoor naar de supermarkt ging.
Hebben jullie nou ook nog steeds van die stomme acties of ben ik de enige hierin?
Heb ik het gewoon echt te druk? Pffft...ik ga bijna twijfelen aan mezelf...
Zo en nu ga ik dit stukje kopieren want dat forum af en toe...