Soms vraag ik me toch echt af...

A

Anoniem

Guest
...waar ik mijn verstand heb gelaten nadat mijn zoontje is geboren.
Vreselijk, ik vergeet zoveel.
Datums en tijden zijn echt een ramp bij mij.
Ik kan rustig voor een afspraak voor de zekerheid nog even bellen of alles wel klopt.
Maar ook met andere dingen:

Vanavond zouden we shoarma met broodjes, sla tomaat en komkommer en knoflooksaus eten.
De shoarma was al in huis alleen de rest nog.
Dus ik op naar de supermarkt.
Ik moest ook nog andere dingen hebben.
Kom ik thuis: denk ik; shit de knoflooksaus vergeten. Nou ja, manlief fietst uit zijn werk wel ff langs de winkel.
Dus zit ik even later met een bakkie thee op de bank bedenk me tot mijn schrik dat ik ook de broodjes, de tomaten, de komkommer en de sla ben vergeten.
Terwijl ik in eerste instantie daarvoor naar de supermarkt ging.

Hebben jullie nou ook nog steeds van die stomme acties of ben ik de enige hierin?
Heb ik het gewoon echt te druk? Pffft...ik ga bijna twijfelen aan mezelf...

Zo en nu ga ik dit stukje kopieren want dat forum af en toe...

Waar ging je vraag ook al weer over???

Hier precies hetzelfde hoor!! Lekker hoor die veranderde horrormonen huishouding!!

Hoi Issie,

Bedankt voor het shoarma-idee.
Wij hebben dat voor het gemak bij Döner Kebab gehaald. Krijg je er gelijk salade en knoflooksaus bij; dus hoef je zelf nergens aan te denken .

Prettig weekend he

Ida

hoi ik ben marielle ik benin december vorig jaar bevallen van een dochtertje stacy
en ik dacht dat het an mijn lag dat ik dingen steeds vergeet
ik vergeet iedere dag een hoop dingen.en vandaag vergat ik mijn dochtertje haar luier aan tedoen stom he en erg.
heb er later om gelachen.
maar soms vergeet ik nog meer dingen maar komt wel goed.zolang je je kind niet vergeet .mee tenemen ten alletyden dan is er niks aan de hand
hee groetjes marielle

Bij mij duurt het nu al 5 jaar!  Het is begonnen bij de eerste en gaat dus blijkbaar nooit meer over.
Ik werk al járen met briefjes, briefjes en nog eens briefjes....
Sil

Hallo,

Erg he die vergeetachtigheid. Ik dacht dat ik na de bevalling het ergste wel had gehad, maar nu ik weer zwanger ben ik het gewoon nog erger. Ik zet rustig lege pakken terug in de koelkast en moet regelmatig terug omdat ik denk: hm wat ging hier ook maar weer doen.

Afspraken moeten worden opgeschreven, anders is het heel jammer maar vergeet ik het echt. Moet je alleen wel onthouden waar je het opgeschreven hebt.

Op mijn werk ben ik ook al zo'n ramp. pff, schiet niet op. Verjaardagen, vroeger kreeg iedereen van mij trouw een kaart en een belletje, maar nu, geloof dat ik dit jaar al van 4 vriendinnen hun verjaardag vergeten ben....

Carina

Issie, je bent niet de enige, dit had ik laatst;
Ik ben áltijd mijn sleutels kwijt. Laatst was ik bij een vriendin en toen kwam ik erachter dat ze niet meer in mijn tas zaten. Dus terug naar de bakker, nee, daar lagen ze niet. Ook niet bij de geldautomaat. Dus ik maar naar huis, een beetje wanhopig.... Ja hoor, zaten ze nog in de deur .

Ik hoop dat het ooit nog over gaat, maar ik begin het ergste te vrezen!

KT

Pfffieuwww...gelukkig ben ik niet de enige dus....hahaha...
En KT, ik ben ook altijd en eeuwig mijn sleutels kwijt. Erg he?!
Vroeger ging mijn man nog mee helpen zoeken als ik ze kwijt was, maar tegenwoordig kijkt ie al niet eens meer op. Hahaha...

Terug
Bovenaan