Soms weet ik het evenniet meer...

A

Anoniem

Guest
Vanacht weer een slapeloze nacht gehad. Tim is van 1 uur tot ongeveer 5 uur wakker geweest. Balen en nu weer aan het werk dus erg moe.

Soms weet ik het even niet meer.
Tim is altijd al onrustig geweest maar sliep 's nachts altijd als een zonnetje.
(we zijn verwend!!)
Na 4,5 week sliep hij al van 23.00 tot 07.00 en na 12 weken van 20.30/21.00 uur tot 07.00 uur en nu is hij bijna 6 maanden en gaat het helemaal mis lijkt wel,
Melk/fruit groente gaat helemaal goed, daar smult hij van en 's avonds een papfles die gaat er zo in.
Maar  nu wordt hij ineens wakker sinds 3 weken, 1 uur 3 uur altijd verschillend soms het fiepje erin en dan slaapt hij door maar soms is hij ook ontroostbaar dan maar een kleine fles 100/120 cc en dan slaapt hij meestal wel, maar ja vanacht dus echt niet, huilen ontroostbaar vanalles geprobeerd.

Wij zijn nu allebei best we een beetje op nu we ook alletwee gewoon moeten werken en willen graag weer terug naar het oude ritme, misschien iemand tips/ideeen wijze raad alles is welkom.

Lfs Yvonne

Hoi Yvonne

Enigszins herkenbaar. Celeste sliep door na 1 week maar sinds oud en nieuw waar zij verkouden was en een extra voeding nodig had s'nachts (waarschijnlijk omdat de dichte neus de bv wat lastiger maakte voor haar overdag en daardoor minder ging eten per voeding) komt zij nu nog ook s'nachts een keer. Voor mij is het niet super erg omdat ik met verlof ben tot eind Juli en toch tot 8 uur+ blijf slapen. Sinds 1 1/2 week zijn wij begonnen met fruit en van de weekeind groente. Ik geloof dat het hierdoor en straks met pap daarbij beter wordt. Maar misschien heb jij ook te maken met tanden.

Wat het ook moet zijn is het vervelend voor jou/jullie en ik hoop dat het snel weer goed komt voor jullie.  

Mor74

hoi yvonne

hier ook een oververmoeide moeder ,
ik herken het wel maar heb geen advies.
mijn zoontje nu net 6 mnd sliep ook al snel door en is nu ook elke nacht wakker,
dit gaat nu al zo'n 2,5 week.
hij is ook verkouden maar ik geloof niet dat het dat alleen is.
hij komt   ook om verschillende tijden,
ook afgelopen nacht om 22.30 huilen heb ik hem uiteindelijk om 1.00 een flesje gedaan,
heeft hij nog 30 mijn gehuild en toen om 4.30 begon hij weer en dan doe ik elke keer even de speen en kijk ik even boertje, schone luier, en om 5.30 was hij stil,
en ik kon er om 6.00 uit om te gaan werken   dus het is hier ook echt een ramp, en wat ik nog het vervelendste vind is dat ik ook nog een kleine meid van 6 jaar heb die wel gewoon naar school moet en in groep 3 zit dus het ook nog aardig pittig heeft op school.
trouwens eergister sliep hij door, heerljik.
ach ja laten we hopen dat het tijdelijk is,
en we zijn dus niet de enige die s'nachts radeloos de nacht proberen door te komen.
ik zit nu echt helemaal kapot op de bank.
ik hoop dat we snel weer een beetje nachtrust krijgen.
groetjes mascha

Hallo mama's,
Hier hetzelfde, alleen is die van ons nu 9 maanden. Denken jullie ook nog aan de sprongetjes die ze maken. Een fiepje is niet altijd de oplossing tegen huilen (wel k.. natuurlijk als je de dag erna moet werken). Soms hebben ze ook behoefte aan huilen en afleiding in de vorm van bv een speen, stelt het huilen alleen maar uit waardoor ze nog steeds onrustig of gefrustreert zijn. Heb van de week 'De taal van huilen' gelezen, en dat gaf me toch wat nieuwe inzichten over die kleine...

hey meiden

Mijn zoon  had dit ook, werd  snachts ook  veel  wakker, wat ik merkte als hij wakker werd is dat hij echt heel hard   huilde en als ik dan me vinger in zn mond doe dan is hij stil , ik masseer zijn tandvlees best hard maar dat vind hij heerlijk.

Ik heb nu pilletjes gekocht voor zn tandjes en die geef ik 3 x op een dag het huilen overdag is echt heel veel verminderd. snachts word hij nu 1x wakker. Ik verpulver de pilletje (er zijn ook druppels) ik heb ze van het merk vsm chamodent en vind het echt helpen misschien helpt dit ook bij jullie (je mag ze max 6x per dag geven)

Misschien helpt dit, bij mijn zoon wel (niet meteen de eerste dagen maar wel na een dag of 3 conceqeunt geven). Graag hoor ik van jullie of het heeft geholpen als jullie het hebben geprobeert.
Voor de rest veel sterkte

groetjes quinta

Hier is het de laatste week ook een zooitje ongeregeld 's nachts. Soms is ze wel 8x wakker... speentje erin.. soms slapen... soms nog een keer speentje..
En echt: ik ben het spuugzat! En mn man ook...
Ben vandaag ook om de vsm-pilletjes geweest, in de hoop dat het om haar tanden gaat. We mogen al een paar weken niet in haar mond voelen, wil spontaan geen groente/fruit meer (dat gaat nu weer iets beter), maar die onrust... pffff...
Dus sterkte... en hopen dat er betere tijden voor ons komen!

Hallo,

Even een mogelijkheid waarom baby's 's nacht kunnen huilen.Is antuurlijk niet gezegd dat dát bij jullie kindjes ook zo is, maar ik merk bij mijn kleine wel dat als ze overdag veel prikkels heeft gehad ze 's nacht onrustiger is.Jullie kindjes zijn nu ook ruim een 1/2 jaar, en vanaf dan gaat er natuurlijk heel veel voor ze veranderen doordat ze gaan kruipen, staan, ze worden echt veel wijzer maar moeten dat op de één of andere manier ook weer afreageren...Dus blijf de hoop houden dat er (gauw) weer rustigere tijden aanbreken...

Groetjes

Hi,

Ik lees net op de site van Oei ik Groei dat ze met een maand of 6 een mentale sprong maken, dus misschien is het idd gewoon even een fase!

Sterkte!

Terug
Bovenaan