soms wel misselijk soms niet!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben ongeveer 5 week zwanger en het enen moment echt heel misselijk en 5 minuten later voel ik me heel top om even later weer heel misselijk te zijn..wie herkent dit?ik word hier heel onzeker van

Hoi, ik ken dat wel. Van week 7 tot en met week 12 heb ik dat ook gehad. 24 uur per dag ging het op en af, en na 3 maanden nam het langzaam af en voelde ik me beter. Bij mij hielp het om steeds iets te eten, in elk geval niet met een lege maag rond te lopen.
Nu ben ik 27 weken zwanger en heb ik nergens last meer van (alleen heel soms als ik honger heb, dan kan ik nog wel eens misselijk worden).
Sterkte, Jolien

Hoi Hoi,

Ik herken er ook echt alles in.
 Ik was in de ochtend supermisselijk, tot kokhalzen toe!

Toch adviseer ik je te proberen te eten omdat de misselijkheid echt wegneemt. Bijvoorbeeld toastjes (droog) of een sultana. Niet te zwaar eten en meerdere keren op een dag.

Bij de 14 weken was het bij mij van de ene op de andere dag weg. Succes!!

Groetjes Saskia (16 wk 3 dg zwanger)

hai
ik ben nu 11 weken zwanger en bij mij gaat de misselijkheid ook met ups en downs

ik hou heel veel rekening met het eten enzo kleine porties lichte maaltijden
en dan is het wel te doen
Ik kan nl gelijk merken aan het eten dat het niet goed valt maar op het moment is de misselijkheid minder maarja hopen dat ik er na de 3 maand vanaf ben
 dus dat is het enige advies wat ik je kan geven

Hoi, ik merkte dat ik de misselijkheid vaak een beetje "voor"kon zijn door op tijd weer wat kleins te eten. ook merkte ik dat stress en drukte meer misselijkheid veroorzaakte. bij het opstaan eerst even wat yoghurt met lichte cornflakes eten hielp bij mij, en gewoon overal meer tijd voor nemen sochtends. zodra ik dat niet deed merkte ik meteen een verschil.

succes er maar mee!!!

mm, 34+1

Terug
Bovenaan