Soms word ik echt gek van mezelf!

A

Anoniem

Guest
Hoi girls!

Ik wil alleen even over mezelf klagen. Ik weet hoe ik altijd denk dat je geen 'zwangerschapskwaaltjes' kan hebben een week na een inseminatie en nu zit ik notabene zélf mezelf gek te maken!
Ik heb al een paar dagen allerlei 'knobbeltjes' of hardere delen in beide borsten, erg pijnlijk. Nu sprak ik gisteren een vriendin en die zei dat ze hetzelfde had gehad, naar de dokter gegaan was, en toen zwanger bleek. Sindsdien maak ik mezelf echt gek.
Maar ik weet  ook wel dat IUI maar 10% kans heeft ofzo.
Nou ja, ik heb m'n hart over mezelf weer even gelucht bij m'n 'dagboek' haha. Hopelijk kan ik weer even normaal doen en weer aan het werk gaan, vindt m'n baas vast leuker dan dat ik hier op het forum zit te tikken.

Liefs voor jullie allemaal!
Saar

Hoi Saartje, ik herken je verhaal helemaal hoor, het hoort erbij! Ik heb het ook allemaal gehad bij de vorige 2 keren. Bij de eerste keer ging ik ook nog tegen een vriendin vertellen wat ik allemaal voelde en toen zei ze: dat had ik ook, je bent vast zwanger en wat doe je dan.......je gelooft het nog ook. Gek werd ik ervan! Ik liep tegen de muren omhoog.

Probeer te ontspannen en zoek afleiding, ga leuke dingen doen, lekker winkelen of uiteten met je man/vriend, 't is maar een tip, maar bij mij hielp het wel hoor!

Hou je taai, nog even in spanning afwachten, ik leef met je mee!

Knuffel van Pleun

he saar,
ook ik zit en week na de insemenatie,en ik begrijp helemaal waar je het over hebt.
Voel en ervaar precies hetzelfde,meende zelf dat ik de innesteling voelde .Je zit jezelf op te fokken maar ondertussen is het wel superspannend om op de uitslag te wachten.Moet maandag bloed priken om te zien of ik zwanger ben,en a.s.donderdag heb ik dan nod.Dus kan ik 1 dag eerder weten of ik zwanger ben(woensdag bellen voor uitslag).Nou ik ga aan jhe denken enhopen voor oins dat het nu eens positief uitpaktl.En ondertussen er niet aan denken,haha zal moeilijk gaan want ik heb net een week vrij!!Ga geloof ik maar grote schoonmaak houden of zo Succes en sterkte groet gea

Bedankt voor jullie begrip. Uiteindelijk weten we allemaal hoe het is, nietwaar? Inmiddels ben ik weer een beetje op aarde teruggekeerd en kan ik weer normaal doen haha.

Gea, wat fijn dat je al eerder mag testen! Ik wist helemaal niet dat dat kon? Ik heb a.s. zondag mijn NOD en ik mag pas dinsdag bloed testen in het ziekenhuis (als ik voor die tijd niet ongesteld geworden ben, natuurlijk). Snap het niet, want volgens mij kan ik best al maandag testen?

Nou ja, fijn weekend alvast allemaal!

Groeten, Saar

Terug
Bovenaan