soms word ik echt gek!

Jason luistert nooit...en dan ook echt nooit! Wanneer je nee zegt of niet doen dan gaat hij maar door. Het slechte gedrag negeren werkt ook niet. Het positief benaderen ook niet.
Alles wat ik tegen hem zeg begrijpt hij. Van kom we gaan eten, of naar buiten, aankleden, douchen alles begrijpt hij.
Maar zodra iets niet mag negeert hij ons gewoon en gaat door.
De box gebruiken we niet meer dus dat al als strafplek hij heeft ook een strafstoeltje...het maakt niet uit wanneer hij daar weg komt gaat hij gelijk weer doen wat niet mag.

Ooh ik moest gewoon even klagen hoor! Het is nu 10 uur en kan hem wel achter het behang plakken ;)
Hij komt wel de hele tijd slijmen met kusjes en knuffels..echt een slijmbal eerste klas.

hier nog een.. die moet ik echt oppakken en ergens anders neer zetten. meestal komt ze dan toch terug. wij hebben een matje in de gang liggen en daar moet ze dan zitten als straf. de tussen deur dicht en voordeur op de knip. ze kan alleen de jassen van de kapstok trekken.

Hier nog één! Om gek van te worden!!!! Dat heet peuterbubertijd... voorproefje voor de echte pubertijd...
Wil er nog niet aan denken. Maar gelukkig is alles een fase, alleen bij de een duurt het wat langer dan bij de ander...

deel je frustraties weet niet of je daar wat aan hebt hihi. erg is dat he. belangrijkste is toch consequent zijn. heb nu het strafhoekje ingevoerd en op zich werkt het voor 1 sec want dan is hij het vergeten en doet het nog een keer

Hun geheugen is nog niet zodanig dat ze ook echt weten wat ze fout hebben gedaan he?? dat vergeten ze heel snel weer... consequent blijven is het belangrijkste... mijn dreumusje... kan er ook wat van, maar bij 2 x nee weet hij het ook wel... en 10 min later probeert ie het net zo hard weer......... Gelukkig is alles op de kastjes enzo ineens niet zo intressant meer... maar zijn speelgoed des te meer

Terug
Bovenaan