soms wordt het me allemaal te veel

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal moet ff klagen dus hier mijn verhaal.
mijn vriend heeft in dec 2006 zijn sterelisatie trug laten draaien operatie was goed verlopen, ik zelf ben om de 14 dagen ongie dus ben door verwezen na de gyn, hier werd me na onderzoek verteld dat ik endometriose heb dat zijn verklevingen bij de eileiders deze maken de kans op een zwangerschap aan zienlijk kleiner bij mij.

omdat mijn vriend net geopereerd was kreeg ik te horen dat ze me pas na een jaar verder zouden helpen aangezien iedereen het een jaar moet proberen, ik dacht hoezo het bewijs er er nu toch?

nu heeft mijn vriend zijn sperma laten onder zoeken en kregen we verleden week de uitslag wat blijkt verkeerde onderzoek gedaan pff hebben wij weer wel zaten er al weer levende zaadjes maar hoeveel geen iedee en dat is nu juist zo belangrijk omdat de gyn dat van mij moet weten, dan kan hij ons vertellen hoeveel kan we maken en of we een jaar moeten wachten of niet.

helaas, 1 mei kan me vriend het weer inleveren en moeten we tot half mei wachten op een vervolg afspraak bij de gyn echt om gek van te worden.

soms wordt ik hier echt moe van omdat alles zo lang duurt.

liefs annieka

He wat rot voor je! Zitten je nog steeds tot half mei in spanning!
Nou ik hoop echt voor jullie, dat je ondanks de ziekte toch nog gezonde kindjes kunt krijgen, en dat je er niet te lang op hoeft te wachten!!!

Kop op!!

Groetjes Maaike

Hoi Annieka,

Wat vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie nu erg balen. Ik wens jullie sterkte met het wachten en veel succes en sterkte met het zwanger raken.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan