soms zit het mee...... en soms....... ZIT OOK ALLES TEGEN!!!

Hallo lieve meiden,

Vandaag weer een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht. Eigenlijk voor een follikelmeting.
Vandaag dag 11. Dag 1 veel bloed verloren. Daarna stopte het. Nu al de hele week bruine afscheiding en soms licht bloed verlies.
Vanaf vorige week donderdag ontzettend veel last van buikpijn, wat me ontzettend onzeker maakte.
Ik was dus heel erg blij dat ik naar het ziekenhuis kon, ik hoopte op duidelijkheid.

De gyn snapte het ook niet en we zijn maar eens begonnen met een zwangerschapstest.... Want er klopte te veel dingen niet zeg maar...
Die was negatief (gelukkig... jammer... weet niet of ik er blij mee zou zijn geweest, aangezien ik provera en clomid heb geslikt...)

Toen een echo....
En daar was het heel snel heel duidelijk.
Er zit een joekel van een cyste. Maar liefst ruim 8 cm.!!!!
Omdat ik ook zo'n buikpijn had, wilde de gyn. bloed laten prikken om te kijken of mijn eierstok niet aan het kantelen is.... want als dat het geval is... dan ben ik hem dus kwijt!
Dus op naar het lab voor bloedonderzoek.
Ben net gebeld door de gyn. Bloeduitslagen waren goed. Maar rust is geboden. Ik hoef niet op een stoel te gaan zitten of op bed te gaan liggen, maar mag niet tillen, niet rennen en geen gekke dingen doen.
Als ik het niet vertrouw, nog ergere buikpijn krijg of iets anders, moet ik meteen het ziekenhuis bellen! Dan word ik openomen en middels een kijkoperatie wordt de cyste dan verwijderd.
In elk geval moet ik vrijdag terug komen, mits er dus voortijdig iets gebeurd.

Deze maand wordt in elk geval geen lucky maand, want gemeenschap is nu ook ff uit den boze... En de kans dat er naast die cyste nog een normale eisprong gaat komen is eigenlijk minimaal!!!

Baal vreselijk, ben bang om mijn eierstok kwijt te raken, maar hoop maar op een goede afloop.
Weer een maand afwachten en dan hopelijk eindelijk eens een echte nieuwe kans!!!!

Jullie horen wel weer van me, als ik nieuws heb....

Liefs, een verdrietige en onzekere mama Peet

Ach lieve Peet, wat vind ik dit nu weer naar voor je!!! Wat griezelig ook, ik hoop zo dat je eierstok behouden blijft en dat de cyste snel verdwijnt!!! Het zit ons niet mee he? Verdorie!!! Ik had zo gehoopt op goed nieuws voor je, doe het rustig aan en ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt, ik duim flink voor je!!!
dikke knuffel van dana

Hoi mama Peet,

Waarom allemaal?? vraag ik me af. Het houd maar niet op, ik hoop dat je deze tegenslag ook weer aan kan en dat je niet de moed verliest om door te gaan.

Heb er eigenlijk geen woorden voor...

Groetjes

Hoi mama Peet

He, wat vervelend om dit te lezen... het zit je ook niet mee meid!
Ik hoop dat alles goed verloopt en je snel weer wat meer zekerheid hebt en dat je  je weer wat beter kunt voelen.

Nou veel sterkte en geef de moed niet op hoor, onze tijd komt!! Dat weet ik zeker!

xxx Niekje

bedankt lieverds voor jullie lieve en opbeurende woorden.
Ik heb nog steeds wel buikpijn, alhoewel het vandaag minder lijkt te zijn dan gisteren en de dagen er voor.
Maar... heb vandaag dan ook nog weinig tot niets gedaan.
Zal zo blij zijn als het morgen is en ik weer naar de gyn. kan. En ik hoop dat er dan weer wat meer duidelijkheid komt.
Ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn.........

Ik ga nu proberen mijn hoofd een beetje leeg te maken in het zonnetje.
Ik pieker me suf.... maar dat snappen jullie vast wel.

Tot snel maar weer.
liefs,
mama Peet

bedankt lieverds voor jullie lieve en opbeurende woorden.
Ik heb nog steeds wel buikpijn, alhoewel het vandaag minder lijkt te zijn dan gisteren en de dagen er voor.
Maar... heb vandaag dan ook nog weinig tot niets gedaan.
Zal zo blij zijn als het morgen is en ik weer naar de gyn. kan. En ik hoop dat er dan weer wat meer duidelijkheid komt.
Ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn.........

Ik ga nu proberen mijn hoofd een beetje leeg te maken in het zonnetje.
Ik pieker me suf.... maar dat snappen jullie vast wel.

Tot snel maar weer.
liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan