soms zo vergeet achtig

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

alles goed her wel het komt nu wel heel dicht bij he. aan de ene kant leuk en spannend en aan de andere kant ook eng wat gaat er gebeuren enz.

maar ik ben soms zo vergeet achtig wordt gewoon gek van mezelf net ook weer code voor de pin pas weet ik uit men hoofd nu niet meer dus echt gek.

en op het werk code om me in te loggen staar naar het scherm zo van o ja en wat nu ook al weer. hebben jullie dit ook?

wordt af en toe gek van me zelf haahhaahha.

doei doei lucy 31.4 weken

Yup, al de hele zwangerschap door!
Ze zeggen dat als je voldoende omega eet (vette vis) dat dit helpt, maar ja ik houdt niet van vis,dus!

Lekker irri he? Schijnt ook nog wel ff aan te houden na de zwangerschap.

Pincode, inlogcode werk, boodschappen, namen collega's  etc. etc. Ik schrijf letterlijk alles op! Van boodschappen tot afspraken.

Sterkte er mee! Groetjes

ach, ik heb vandeweek eerst de hele supermarkt met een lege kar doorgelopen!
Ik wist echt niet meer wat ik moest hebben hahaha.. soms breekt t je wel op idd!
En zeker als mijn vriend wat heeft verteld vind ik het lullig om te zeggen dak vergeten ben wat ie gister zei haha

Maar ze noemen het zwangerschapsdemensie he? Maar ik denk gwn dat het ook een beetje komt omdat we veel meer met de baby bezig zijn en dus een beetje afwezig zijn voor andere dingen. Wel grappig dat ze het wetenschappelijk willen verklaren maar ik denk toch dat het een beetje aan onszelf ligt haha!

Nou, succes ermee! Komt allemaal wel weer goed met ons uiteindelijk toch ;)

Terug
Bovenaan