soms baal ik er verschrikkelijk van dat alle baby's al zo groot zijn en die van mij zo klein.
inmiddels is tie al wel weer 4,5 cm gegroeit maar ja toch he. en als het cb dan ook nog loopt te zeiken. bah dan heb je het echt gehad geloof mij.
maar ja aan de andere kant, ik kan langer van het baby zijn genieten.
maar goed moest het ff kwijt.
gek eigenlijk he dat je over dit soort dingen druk kan maken. tja misschien komt het wel doordat cor sr er ook moeilijk over loopt te doen. kijk hij zegt bijv ik heb de hele dag gewerkt op de bouw dus ik weet waar ik moe van ben. wat doe jij hier nou????
nou de hele dag een huilend kind om je heen is echt niet leuk.
pfff maar eer dat dat er in zit
en euh als tie huilt en niet binnen een paar tellen stil is dan begint tie gelijk van ik ben een slechte vader ik krijg hem niet stil ect ect
maar hoe ik het hem ook uitleg hij wil er niet aan geloven.
maar goed we zien het wel weer.
inmiddels is tie al wel weer 4,5 cm gegroeit maar ja toch he. en als het cb dan ook nog loopt te zeiken. bah dan heb je het echt gehad geloof mij.
maar ja aan de andere kant, ik kan langer van het baby zijn genieten.
maar goed moest het ff kwijt.
gek eigenlijk he dat je over dit soort dingen druk kan maken. tja misschien komt het wel doordat cor sr er ook moeilijk over loopt te doen. kijk hij zegt bijv ik heb de hele dag gewerkt op de bouw dus ik weet waar ik moe van ben. wat doe jij hier nou????
nou de hele dag een huilend kind om je heen is echt niet leuk.
pfff maar eer dat dat er in zit
en euh als tie huilt en niet binnen een paar tellen stil is dan begint tie gelijk van ik ben een slechte vader ik krijg hem niet stil ect ect
maar hoe ik het hem ook uitleg hij wil er niet aan geloven.
maar goed we zien het wel weer.