soms

soms baal ik er verschrikkelijk van dat alle baby's al zo groot zijn en die van mij zo klein.
inmiddels is tie al wel weer 4,5 cm gegroeit maar ja toch he. en als het cb dan ook nog loopt te zeiken. bah dan heb je het echt gehad geloof mij.

maar ja aan de andere kant, ik kan langer van het baby zijn genieten.
maar goed moest het ff kwijt.
gek eigenlijk he dat je over dit soort dingen druk kan maken. tja misschien komt het wel doordat cor sr er ook moeilijk over loopt te doen. kijk hij zegt bijv ik heb de hele dag gewerkt   op de bouw dus ik weet waar ik moe van ben. wat doe jij hier nou????

nou de hele dag een huilend kind om je heen is echt niet leuk.
pfff maar eer dat dat er in zit
en euh als tie huilt en niet binnen een paar tellen stil is dan begint tie gelijk van ik ben een slechte vader ik krijg hem niet stil ect ect
maar hoe ik het hem ook   uitleg hij wil er niet aan geloven.
maar goed we zien het wel weer.

Mijn man liep gister ook te zeuren dat hij niet eventje zijn ogen dicht
kon doen na het werk. Want Jamie lag te huilen. Vervolgens liet hij mij
binnnen zitten met de babyfoon. Toen heb ik hem de laatste 2 flessen
laten geven. Hij is toch ook vader!!

Het is bij ons ook zo dat als Jamie huilt, dat ik hem moet troosten. Dit lukt bij hem namelijk ook niet.

Ach het is voor die mannen ook vreselijk wennen. Wij hebben ze al 9 maanden bij ons gehad.

Sterkte ermee!!

Groetjes Natasja

Bij ons was het ook raak gisteren.
We gingen barbeknoeien, dus manlief had vanuit zijn werk de boodschappen gedaan, ik loop niet zo snel ivm mijn bekken, dus zag ik he tniet voor me om met vlees in die hitte zo lang over straat te gaan.
En ons meiske had die nacht ervoor en dus gister de hele dag (en vannacht ook weer trouwens) waarschijnlijk een regeldag, heb dus de hele dag met 'r op de arm gezeten en zelf ook dus even niet kunnen gaan liggen.
Komt manlief thuis, of ik niet even de barbeknoei klaar had kunnen zetten, was dat nou te veel moeite!
Ik brullen natuurlijk, schrok hij wel van! Ik had wel haar kamertje en de badkamer gepoetst en de was buiten opgehangen, maar meer liet de kleine dame mij niet doen!
Vannacht kwam hij toch wel even een aai over mijn been geven toen mevrouw besloot van 12 tot half 4 wakker te blijven. Zou hij het begrepen hebben?

Dan heb ik er ook nog bij dat door een traumatische jeugd en een hele nare zwangerschap waar veel te veel inkorte tijd in is gebeurd het psychisch evenminder met mij gaat.
Ik kan de kleine niet aan anderen geven, vind ik veel temoeilijk, maar voor mijn achtergrond blijkbaar eenhele normale reactie zegt de vk en ha. Daardoor moet ik met iemand van het GGZ gaan praten morgen. Vorige week stortte ik namelijk in toen ik bij de ha was en kon niet meer stoppen methuilen!
De omgeving zegt dat ze het begrijpen, maar iedere keer is het wel van: "de volgende keer mogen we haar vasthouden hoor". Het is ...verdomme MIJN kind, dus ik beslis dat en niet zij!! Hoe meer zij pushen, hoe averrechtser het werkt voor mij!!!
Manlief is blij dat ik hulp heb gezocht, want we hebben al jaren achter de rug met therapie wat goed heeft geholpen, alleen nu komt het allemaal weer terug, omdat ik zelf moeder ben en het gewoonweg niet kan begrijpen dat ouders hun kinderen zoiets aan doen!  (om het beter te begrijpen: mijn moeder heeft mij geestelijk en lichamelijk mishandeld en mijn stiefvader heeft mij sexueel misbruikt).
Ik zal een veeeeeeel betere moeder worden dan dat die trut dat ooit voor mij is geweest!! Als ze zich al een moeder mag noemen!

Maar manlief kan het helaas niet erg goed begrijpen dat ik ze niet los kan laten, veel irritatie dus,  dus ik hoop dat hij een keer mee zal gaan als ik moet gaanpraten, zodat de psycholoog het aan hem kan uitleggen.

Ja dames, het is allemaal wat, die onbegrip!

Sorry Jantine, het is jouw onderwerp, maar ik moest dit echt even kwijt, zit ook weer te brullen achter de pc!

Maar 1 ding weet ik wel, ik hou heeeeel veeeel van mijn meisje en dat laat ik door niemand meer afnemen, ik zou mijn eigen leven voor haar geven als het moet!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan