Soms....

Pppfff soms heb je van die dagen, die je liever overslaat! Soms vraag ik me ook echt af, of niemand me ff had kunnen vertellen dat 2 kids behoorlijk aanpoten is! Op de meeste momenten geniet ik enorm hoor, en had ze ook echt voor geen goud willen missen, maar op zo'n dag als vandaag..... Veda de hele nacht gespookt, Raff niet te genieten, heeft al 2x iets kapot laten vallen, Veda die ook overdag niet wil slapen, een to do list van een kilometer, eters vanavond, dus moet doorwerken, man late dienst, dus niet voor 10 uur thuis, geen reactie op zo'n 100 sollicitaties die ik de deur uit heb gedaan..... en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Nu ff met een cappucinno op de bank, en Raff op negeerstand. Zo een momentje zoeken om even naar de supermarkt te wandelen. Zou blij zijn als het morgen is!

Hebben jullie ook wel eens zo'n dag?

Liefs

Heel herkenbaar! En dan met één kindje.....

Hopelijk lukt het je om de knop om te zetten, vanavond gezellig te eten en weer bij te komen.

Groeten

Ja hoor dat heb ik ook wel eens. Nu bijvoorbeeld Sophie ligt te mopperen in de box maar staat even op negeer want het is gewoon aandacht want als je bij haar gaat staan gaat ze lachen.

Groetjes......

Al herkenbaar met een kindje!! Je moet er af en toe gewoon even aan toe geven. Hopelijk kun je vanavond een beetje genieten en heb je een goede nacht!

Liefs

Bij mezelf niet herkenbaar maar wel bij mensen om me heen dus heel normaal denk ik :)
Wel een reden voor mij geweest om de twijfelen over eventueel ooit een 2e kindje.
Ik zie en hoor om me heen wel dat het met 2 kids echt in één keer veel drukker is.

Sterkte meid en dat het voor jou maar snel morgen mag zijn!

Liefs Kim

He lieve dames,

Bedankt! Ze liggen nu net allebei te slapen. Was een heftig dagje. Gelukkig ben ik het morgen weer vergeten.

En aan alle meiden die een 2e willen, het is heel leuk hoor, maar soms echt ff pittig! Gelukkig zijn er meer gezellige dagen dan dagen zoals deze!

Fijne avond allemaal!

Liefs

Hey meiden,

Hier een mama van 3 hahaha dus ook ik heb zeker wel eens zo'n dag...
Vooral als ik dan van alles gepland heb om te gaan doen ( lees: studeren) en dat blijkt dan niet te lukken... Bodhi die dan ineens heel kort slaapt...kids die aan het ruzien met elkaar zijn...weinig slaap gehad en een grote berg strijkgoed... Dan wil ik het liefste onder mijn dekens kruipen en een tijdje onzichtbaar zijn hihihi. Gelukkig kan ik wel zeggen dat dit soort dagen maar heel weinig voorkomen en gaat t meestal wel zoals het zou moeten lopen.

Maar als ik dan zoals vanavond aan tafel zit met mijn lieverd en onze drie kids voel ik mij weer de koning te rijk en geniet ik zo intens!
Iedereen heeft gelukkig wel eens een baaldag...maar meestal na zo'n dag waardeer je de goede dagen nog meer!

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan