son2002

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik was benieuwd of je al zwanger bent? Je was toch overtijd toen je je spiraal had laten verwijderen?

Ik heb hem ook laten verwijderen. Ik was meteen ongesteld. Afgelopen weekend een weekendje weg geweest en toen verloor ik ineens ook een beetje bloed. Vind ik toch raar, ongesteld geweest en dan na 5 dagen weer bloed verliezen. Het was ook niet veel, een goede druppel zeg maar (sorry voor de omschrijving). Dus ik dacht dat ik weer ongesteld ging worden maar dat was het eigenlijk. Nu niks meer.
Hoe is het met jou?

Groetjes
Margot

hoi hoi

sorry sorry sorry voor mijn late reactie maar onze comp deed het een paar dagen niet vandaar !!!
ik ben van morgen naar de gyn geweest en het konden twee dingen zijn op een hormonale storing of zwanger dus heb bloed laten prikken en mag morgen bellen voor de uitslag .(ik denk niet dat ik zwanger ben) maar toch wel spannend !!!
ik ben vanaf vanavond een beetje bloed verloren maar dat kan ook komen door de inwendige echo ik weet dus nog niks ik laat het snel weten .
dus jij begint ook al een beetje tekllugelen met je cyclus? zijn jullie bewust bezig voor een kindje of dat niet?
ik hoop wat tehoren erg leuk dat je er naar vraagt
groetjes lin

Hoi Lin,

Heb je dan een echo gehad? Konden ze niets zien dan? Spannend dan morgen. Heb je je spiraal laten verwijderen omdat je zwanger wilt worden? Als dat zo is dan hoop ik voor je dat je zwanger bent. Was je voordat je de spiraal kreeg altijd regelmatig ongesteld? Ik had toch altijd wel een beetje een onregelmatig cyclus. Nu is het dus weer afwachten en kijken hoe mijn cyclus wordt. Ik wil wel graag zwanger worden. Het zou dan ons 4e kindje worden.
Laat je het me even weten  morgen?

Groetjes
Margot

hoi

nou hij heeft mij eielijk direckt ddor verwezen naar bloedprikken en heeft ook maar even gekeken hij zag alleen een dikke slijmwand ofzo???
ik wil graag nog wel een tweede kindje maar ik heb mijn spiraaltje eruit laten halen ivm erge buikpijn .
maar als ik zwanger ben zijn we er zeker erg blij mee was allen nog niet helemaal gepland  ik laat het weten groetjes linda

hey hoi

ik wilde even laten weten dat ik niet zwanger ben .
van de ene kant een op luchting omdat het toch niet helemaal geplant was
van de andere kant ook best wel een beetje jammer .
maar goed nr 1 loopt ook nog niet en is ook nog wel klein het kan nog wel .
ik hoop dat bij jouw ook alles op regel komt hou je me even op de hoogte
groetjes linda

Terug
Bovenaan