sondevoeding

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 18 weken zwanger. Vanaf week 6 ben ik al aan de sondevoeding door de extreme misselijkhied. Ik heb net te horen gekregen, dat ik mijn hele zwangerschap niets meer (warm) kan eten. Wie heeft ervaring en wil dit met mij delen. Ik heb ook twaalf dagen in het zieknhuis gelegen tegen uitdroging.

Groetjez

Hoi meid,

Ik ken het ziek zijn in de zwangerschap!!! Ik heb 2 kinderen en bij allebei extreem ziek. bij de eerste 13 keer in het ziekenhuis gelegen en bij de 2e de eerste 3 maand ziekenhuis in en uit! en op het einde van de zwangerschap weer in het ziekenhuis. ik ben de hele 9 maand doodziek geweest. ik gaf elk half uur over. ik kon geen slok water binnen houden.

3 jaar geleden was ik weer zwanger, die keer was nog erger!!! 5 dagen ziekenhuis, 1 dag thuis weer 5 dagen ziekenhuis 1 dag thuis van week 6 tot week 9 ging dat zo. ik heb toen ook zondevoeding gehda, maar die gaf ik ook over, en dan komt het slangetje er via de mond weer uit. ze kwamen van de thuiszorg wel 3 keer per dag om een nieuwe zonde in te brnegen vreselijk!!!!

Ik heb hyperemesis gravidarum tijdens de zwangerschap.
ik ben ook te vinden op het forum van www.libelle.nl bij het forum gezondheid en welzijn en dan bij hyperemesis gravidarum.   wij moesten de zwangerschap van 3 jaar terug af laten breken.... omdat ik niet meer kon plassen, dus ik vergiftigte mijzelf, en mijn nier- en leverfuncties werkten niet meer.

toch zouden wij heel graag samen een kindje krijgen! en wij zijn nu 16 maand bezig.
( mijn eerste man en vader van mijn kids, is verongelukt. de zwangerschap van 3 jaar geleden was samen met mijn 2e man.)

liefs Tamara

heel veel sterkte!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan