sonja 576

jeeee meis

wat een onzettend verhaal zeg!!!!
ik kreeg tranen in mijn ogen.. vooral omdat wij na de geboorte van willem ook vreselijk veel ellende hebben gehad..
ze dachten dat hij een subdorale bloeding had.... om ons verhaal kort te houden..
een en al ellende.. gelukkig is hij er goed uitgekomen en zoals tot nu toe blijkt waarschijnlijk nergens last van te hebben.. maar ja hij is nu pas 18maanden.. dus nog lange weg te gaan..   we moeten wel steeds op controle bij de neuroloog.. 31ste mogen we weer.. joeppie..
vandaar dat mijn andere verhaal (weet niet of je het hebt gelezen??) voormij ook zo belangrijk is..   ik wil graag een na bevalling zonder problemen en ellende..
daarnaast ik heb ook een keizersnee gehad.. alleen wel een spoed..
ik wil eigenlijk nu ook weer een keizersnee..  
ik zal voor je duimen dat je je zin krijgt!!
succes

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik lees dat jij precies weet wat ik voel.
Vandaag dus naar de gyn. geweest en ze gaan hoogst waarschijnlijk mee met
mijn wens naar een keizersnede.
Over 2 weken heb ik en telefonsich consult en dan krijg ik het difinitief te horen.
We gaan ervan uit dat de kleine rond 1 sept. wordt geboren. Raar eigenlijk zo'n geplande keizersnede......
We weten nu ook al wat het is, want de gyn. heeft ook een echo gemaakt en toen zag ik zelf al wat het werd en het werd bevestigd door de gyn.
Nou ik heb gewoon een hele euke dag gehad kun je wel stellen.
Ga jij het ook te spraken brengen, dat je graag weer een keizersnede wilt hebben?

Groeten,
Sonja

hoi hoi meissie,

jeeeee zo snel al def vast stellen of je keizersnee gaat krijgen! toch wel lekker! heb je gelijk die zorgen niet meer...
ik WIL ook een keizersnee.. maar ik heb ze nog niet zover in het ziekenhuis..maar kan je vertellen dat ik er druk mee bezig ben! haha
ik heb ze al wel verteld dat een vacum of tang NIET gaat gebeuren!!!! NO WAY..
nu mijn meisje (ja ik krijg een meid) misschien al iets raars kan hebben ga ik ze wel ff vertellen dat ik er gewoon op sta! ik moet/mag 4 april weer naar het ziekenhuis voor controle.. ik hou je verder op de hoogte..

hoe gaat het trouwens met jou? ben je bang? kan je wel beetje genieten??
hoe is het met je meisje? moet je vaak naar het ziekenhuis?? is er nog kans op verbetering voor haar?
waar woon je? ik loop in het radboud in nijmegen met willem en nu ook voor mezelf.. haha
wij mogen de 31ste weer voor willem naar het ziekenhuis eerst neoroloog en dan naar de oogarts.. hij heeft LUI oog.. heb ik ook..

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik had ook al gereageerd op je goede nieuws berichtje!
Super hoor een meid! Wij krijgen en knul was gisteren duidelijk te zien op de echo  dat gevoel had ik zelf ook al moet ik zeggen.

Wij wonen zelf in het mooie Middelburg. In Zeeland dus.
Voor Sanne hebben we eigenlijk geen controles meer in het ziekenhuis. Ze gaat
4 keer per week naar een revalidatiecentrum in Goes. Dit is een speciaal revalidatiecentrum voor kinderen. Hier hebben ze een peuter groep, waar Sanne naar toe gaat. Ze krijgt dan ook gelijk haar therapieen en controles van de revalidatie-arts.
In augustus wordt ze 4 en we denken dat ze in januari 2009 naar school gaat. Ze gaat dan naar een speciale school voor kinderen met een motorische en geetelijke handicap. Dit zit ook weer aan het revalidatiecentrum vast, zodat de therapieen onder schooltijd gewoon doorgaan.
Sanne loopt geestelijk zo een jaar achter op leeftijds genoten. We hopen dat dit zo blijft en dat ze zich gewoon blijft door ontwikkelen. Maar dat is nog even afwachten.
Het is gelukkig een heel lief en tevreden kind. Ze is sociaal veel verder dan haar leeftijdgenootjes, dus misschien dat ze daarmee later door kan gaan.
Het is we fijn om te lezen dat er nog lotgenoten zijn op dit forum. Vrouwen voor wie deze zwangerschap toch ook een hoop spanning en onzekerheid met zich mee brengt.

Wat is er precies met je zoontje gebeurd?

Gr,
Sonja

Terug
Bovenaan