(SONJA) AFVALRACE 2009, the results van week 1

Hallo dames,

En hoe is het jullie vergaan deze week. Ik moet zeggen dat het me erg meegevallen is. Ik ben begonnen met het boek Gezond genieten van ons aller Sonja en ik heb werkelijk lekker gegeten. Vooral de vrijdag-, zaterdag- en zondagavond waren heerlijk!! Ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd naar het resultaat van een weekje goed opletten. Morgenochtend weet ik het.....

Zodra ik jullie reacties heb ontvangen, zal ik ze verwerken in het schema!! Ook niet Bakkeraars doen wel mee hè!!

Groetjes Fonske

Hoi!

Ik heb een kleine voorsprong want ik ben op 1 januari al begonnen. Ik moet zeggen dat ik het heel erg zwaar heb.
Ik doe het Erica Terpstra dieet wat dus inhoud dat we nu in de eerste fase het volgende absoluut niet mogen: brood, vlees, aardappels, pasta, fruit, melk, rijst en natuurlijk suiker en vet.
Wij zitten aan de zakjes met proteine-waren (pannekoeken, omeletten, chili, parmentier, aardappelpuree en toetjes) Tussendoor mogen we alle soorten groenten en af en toe een reepje. Het is allemaal met proteine en dat proef je dan ook, ik heb de hele dag een soort ijzersmaak in mijn mond!
Dat was het slechte nieuws. Het goede nieuws is dat ik al 4.6 kilo kwijt ben!!!! Dus daar ben ik dan wel weer trots op.....
We gaan door tot het weekend van 31 januari, dan hebben we een weekend een time-out. Daarna gaan we weer door tot aan onze vakantie op 2 maart.
Ik hou dus nog even vol....pppffff.

Succes allemaal!

Groetjes van Cissy

Ik ben 30 december begonnen met afvallen. In 2 weken tijd ben ik maar liefst 11 kilo afgevallen....goed hè...

Mijn geheim: krijg een kind, zorg dat de borstvoeding niet lukt (en daardoor veel stress)  en krijg een borstontsteking dan gaan de kilo's er vanzelf vanaf....haha.

Enige voordeel is dat al mijn zwangerschapskilo's als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Ik wens jullie natuurlijk VEEL SUCCES met de strijd tegen de kilo's!

Groetjes,
Patty mv Nynke (9-9-06) en Mare (30-12-08)

Zag vanochtend op de weegschaal dat er een halve kilo af is. Maar dat heb ik niet te danken aan (streng) lijnen. Dat was een deel van wat er in december bij was gekomen .

Kan mezelf nog niet echt motiveren....

Ellen mv Julian

Ik ben deze week 0.7 kg afgevallen. Ik wil er 7 vanaf, dus ik zit al op 10%. Ik moet toegeven dat ik nog best iets strenger kan zijn (225 gr koolsalade is echt weinig!!!), maar ik blijf doorgaan.
Groetjes!
Nelleke

Terug
Bovenaan