sonja bakker en BV

Vraagje,

Ben zelf best stevig en wil eigenlijk heel erg graag beginnen met sonja bakker. Nu zeggen ze dat echt lijnen en bv niet goed samengaan. Vraag me af of je ook niet gewoon veel gezonder kan gaan eten zoals sonja bakker en bv. De kleine krijgt nu nog maar 3x bv per dag dus dacht misschien kan het wel???

Een dikke sabine (beetje slechte dag geloof ik)

Hoi,
Sonja Bakker is toch echt afvallen hoor. Het is ook gebaseerd op minder calorieen binnenkrijgen, alleen hoef je ze nu niet zelf te tellen, maar heeft zij dat al gedaan.
Als je afvalt  komen er  schadelijke stoffen vrij en die komen dan bij je kindje.
Dus ik zou het gewoon niet doen. Je kan evengoed natuurlijk gezond gaan eten, niet meer snoepen, veel water drinken en bewegen. Dat kan altijd.
Groetjes Veerle

gezond eten zou je natuurlijk eigenlijk altijd moeten doen.

maar afvallen is nu met de bv toch echt niet verstandig. Als je afvalt verbrandt je vet en in dat vet zitten veel afvalstoffen opgeslagen, die vervolgens ook in je bv terecht komen. Niet goed voor je kindje dus.

Hoi Sabine,

Ik geef ook BV en ben nu aan het afbouwen. In sep. ga ik ook Sonja bakkeren.
Mij werd het ook afgeraden om tijdens Bv  dieet  te volgen. In sep. is mijn zoontje 5 maanden en dan ga ik alleen in de ochtend en avond BV geven. Ik denk dat het dan wel kan, hij krijgt FV daar zit toch genoeg voedingstoffen in. Ik eet nu ook wel gezond en drink veel water en sport. Maar ja de kilo's vliegen er niet van af, dus ik moet ook echt een dieet volgen.
Succes met je keuze!

Groetejs

op het borstvoedingsforum lees ik altijd dat 500 gram per week afvallen geen probleem is. dus je kan al best iets gaan afvallen hoor. wel zou ik het sonja  bakker dieet iets aanpassen, met af en toe een tussendoortje, een boterham en een aardappel meer. bv kost mij ten minste duidelijk energie, ik eet al 5 maanden  meer dan gewoonlijk.  

Terug
Bovenaan