Sonja Bakker

Goede morgen!

Wie van jullie heeft er ervaring met Sonja?

Mijn lief is vorig jaar gestopt met roken en is daar toch wel wat van aan gekomen....en baalt daar nog al van. Mij stoort het niet, vind hem nog steeds super knap en lief enz.,hij denkt daar anders over!

Hij wil dus graag afvallen en eventueel bakkeren, maar wat betreft het avond eten moet ik dan eigenlijk ook maar mee doen, anders kook ik me scheel. Heb dat boek eens bekeken en vind het echt heftig hoor! Ik wil absoluut niet afvallen, maar uit solidariteit doe ik wel met mijn lief mee.

Hebben jullie misschien tips of andere ideeen?

Groetjes,
Cynthia

Nou, zo heftig is het niet hoor. Ja voor hem wel, want je mag echt niet zo heel veel eten. Maar als je niet gaat lijnen eet je lekker mee (er zitten ook echt lekkere dingen tussen) maar dan je eigen hoeveelheid, tot je buikje lekker vol zit zeg maar!
Verder zijn het geen rare recepten en is het goed te doen.
Als het hem wat lijkt zo ik er lekker in mee gaan.
Liefs Nelleke

En anders geen snoep, koek, fris, alcohol en chips meer en iedere avond samen een lekker blokje omgaan (en dan geen klein blokje natuurlijk) En dan gewone maaltijden eten overdag maar niet overdreven veel en letten op wat je eet.

Succes!

Liefs Nanda

ik zit ook aan de sonja en ik vind de eerste week altijd heel moeilijk om het snoepen te laten maar daarna gaat het eigenlijk vanzelf!
het is goed uit te houden ik heb eigenlijk geen honger alleen trek in lekkere dingen hihi!

succes kus wen

Terug
Bovenaan