sonja bakkeraars? (again??)

Jaaa, daar komt het gezeur weer.
Er is al geen wekelijkse lijst meer.
Gaat het zo slecht met de enthousiastelingen?
Ik ben gaan sporten met een vriendin. Ben benieuwd of dat me gaat helpen!
Liefs NElleke

O oooo, vergeten te vertellen, ik heb haar op wintersport gestuurd en gezegd dat ze 2 januari weer fit terug moet zijn.....hahahaha. Helaas werkt het hier momenteel helemaal niet, vanwege het feit dat ik door de operatie nul komma nul beweging heb gehad en nu pas langzaam weer ga opbouwen. Daar komt bij dat wanneer je weinig te doen hebt, je (althans ik) snel geneigd bent een extra koek of bonbonnetje te pakken of een reepje chocolade, kortom allemaal lekker dingen waar mensen mee aan kwamen na de operatie, zucht.....!!

Ik voel mezelf gewoon dikker worden, blèèèèèhhhh. Ik ga toch proberen er deze maand nog wat af te krijgen....maar in januari ga ik er weer voor de volle 100% tegenaan. Ik heb al met een vriendin afgesproken dat we straks als ik weer kan  iedere donderdag een heel eind gaan wandelen, en daarna uiteraard koffie ZONDER koekje, hahaha.

Groetjes Fonske

pppfffff, ik had hier even een paar weekjes een goede spirit (geen SB hoor, maar in ieder geval geen vreetbuien whahahahahahha) maar door de dipjes die ik steeds heb door de scheiding wil ik wel eens terugzakken, bah!

maar ik voel me altijd zoveel lekkerder als ik normaal eet, dat ik morgen weer ga beginnen!!!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan