Sonja

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar moeders van "couveuzekindjes" om ervaringen te kunnen delen.
Onze zoon Jeroen is 11 december j.l. geboren na een zwangerschapsduur van 32 weken (i.v.m. zwangerschapsvergiftiging is hij toen met een "spoed"keizersnee gehaald).
Hij woog bij zijn geboorte 1350 gram en hij ligt nog steeds in de couveuze.

Zijn er andere moeders die ook een kindje in de couveuze hebben (gehad) en hierover willen chatten/mailen met mij?

Groetjes
Sonja

p.s. mijn emailadres is:
sonjatimmermans@msn.nl

hoi, ik heb een zoontje van 9 maand. Hij is op 15 april geboren na 33.2 weken zwangerschap. Ik heb ook zwangerschapsvergoftiging gehad (HELLP) en Niels is daardoor ook geboren met een spoedkeizersnee. Hij heeft totaal een maand ik het ziekenhuis gelegen. Misschien wil je me mailen? Groetjes Maureen. (maureenschutte@hotmail.com)

Hoi Sonja,

Ik heb je oproep gelezen en ook ik ben moeder van een couveuzekindje.Mijn dochter Sharinda is op 24 oktober 2003 geboren.Ik had zwangerschapsvergiftiging en een spoedkeizersnee was nodig.Mijn bloeddruk was vlak voor de bevalling 216/127.Ik was toen 35 weken zwanger en Sharinda heeft een moeilijke start gehad.In de couveuse stopte ze tot 3 keer met ademhalen.Ze heeft maar 2,5 week in het ziekenhuis gelegen,maar ik ben nog steeds bang dat ze het niet redt.Hier is geen enkele reden voor.We durven door deze ervaring niet eens meer aan een tweede zwangerschap beginnen,hoewel ik wel graag een tweede zou willen.Mijn leeftijd (37) maakt dat ik snel moet beslissen.Ik merk wel dat Sharinda een ontwikkelingsachterstand heeft en veel slaapt.Ze heeft de 5 weken nog niet ingehaald en ook ik zoek moeders die het zelfde meegemaakt hebben en steun zoeken.
Mocht je contact willen,dan kun je me mailen.
Groetjes,Helma
(gtwickler@planet.nl

Terug
Bovenaan