@Sonja

Hoi Ing,
nou ze knapt wel ietsje op maar nog niet helemaal top hoor. Vannacht heeft ze gelukkig wel door het onweer heen geslapen (denk dat ze zo moe was omdat ze al een paar dagen niet echt lekker heeft geslapen).
Ik heb dus van de dokter penicilline gehad maar dit is vloeibaar en ik krijg het bijna niet binnen dus dat is steeds een heel gevecht ( ook zielig).
Ze heeft tot half 12 geslapen dus dat is wel positief. Alleen zat het snot weer helemaal aangekoekt in dr gezichtje ook helemaal over dr mond, maar gelukkig heeft ze net wel 2 bekers drinken opgedronken en zit ze nu een broodje te eten. Ze heeft al 3 dagen niet gegeten. (wel gedronken)
Dus we hopen maar dat het iets beter gaat.
Bedankt voor je berichtje,
groetjes van Sonja

Jeetje dat schiet niet erg op zo. Erg he om je kind zo ziek en beroerd te zien. Hoe geef je de peniciline? Mette kreeg antibiotica in een spuitje en dat ging wel ok omdat ze het erg interessant vond. Alleen wel lastig dat het in de nachten ook moest maargoed dat hebben we ook weer gered.

Sterkte met je kleine wijffie!

ing

Hoi,
ik probeer het ook met het spuitje maar zodra ik al in de buurt komt gaat ze gillen.
Terwijl normaal gesproken ze druppeltjes of vloeibare paracetamol zo van t lepeltje drinkt maar denk dat het nu echt zeer doet aan dr keeltje.
Voor de nacht krijgt ze paracetamol via een zetpil.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan