@Sonja

Hoi,
nou het valt niet mee hoor.
Dennis is sinds vorige week ingetrokken in het huis van zijn moeder. We moeten in principe alles nog regelen.
We hebben namelijk een koophuis en hij wilt graag dat ik daar blijf wonen met Daniëlle maar ik denk dat dat financieel niet haalbaar is. Maarja om nu je huis te verkopen, is ook geen lekkere tijd, bovendien staan er nog 2 huizen te koop hiernaast. Maargoed dat moeten we allemaal nog regelen en uitzoeken.
Op zich ben ik wel zeker van mijn zaak dat ik niet verder wil met hem maar als je dan zo 's avonds alleen op de bank zit, denk je ook: is dit het nou?
Gelukkig heb ik wel lieve vriendinnen en ouders die mij steunen en ervoor zorgen dat ik niet veel alleen ben, dus dat scheelt wel.

Bedankt voor je berichtje!
Groetjes van Sonja

nee, ik ben achter bepaalde dingen gekomen waardoor ik nog zekerder ben geworden van het feit dat we geen toekomst samen hebben. Was ook weer even moeilijk maar maakte het ook weer makkelijker om door te zetten.
Gr. Sonja

Pffff, wat moeilijk allemaal he? Ik heb zelf ook zon periode achter de rug toen mijn oudste net geboren was, en je voelt je gewoon Kl***!

De tijd om een huis te verkopen zit idd niet mee. Ben je al met banken wezen praten wat je mogelijkheden zijn?

Jij was toch ook met een andere baan bezig?

Jeetje meis. Wat een rotperiode voor je. Wel goed dat je zeker bent van je zaak en je kracht hebt om door te zetten. Wat naar dat je achter meer minder leuke dingen bent gekomen.

Sterkte wijffie!
xx
ing

Terug
Bovenaan