@sonja1973

A

Anoniem

Guest
hoi sonja

ik las dat jullie een wii gekocht hadden,is ie niet leuk????sta elke aond op de wii fit,best wel pittig,maar dan hoef ik niet naar de sportschool.
konden jullie er nog wat aankomen,hier in de winkels waren ze uitverkocht,heb hem nu van marktplaats.
veel plezier

gr petra

Hoi Petra,
ja wat een top-ding he? Ik heb er weer een nieuwe verslaving bij, haha. Wij hebben alleen de Wii-Sports maar dat vind ik al leuk. Vorige week was ie in de aanbieding bij de Wehkamp en gisteren is hij afgeleverd.
Ik heb echt spierpijn in mn arm joh (ben ook niks gewend!).
Dus de wii-fit is ook aan te bevelen? Ik zag dat dat pakket nu 89,95 kost, wat een geld allemaal he? Maarja ik denk wel dat dat er ook gaat komen. Ik heb ook al Mario-carts besteld bij Bol.com, lijkt me ook wel grappig.
Nou de groetjes weer en wii-ze!
Doeiiiiiii, Sonja

hoi sonja
ja de wii fit is ook aan te bevelen,sta elke avond te steppen,yoga,spieroefeningen enz.. te doen.hahahaha en dat voor de tv.doe dan wel de gordijnen dicht hoor.hahaha

ja tis wel duur allemaal maar ja tis wel errug leuk.
sport heb ik er ook bij,daar heb ik alleen het bowlen gedaan nog.

doei doei

gr petra

Hoi, kan me voorstellen dat je de gordijnen dicht doet, het is een gek gezicht als anderen je zo bezig zien, haha.
Ik vind het sports ook wel leuk, vooral tennis en bowlen, boksen ook wel maar daar wordt je echt doodmoe van. Golfen ben ik niet zo goed in.
Ik denk dat ik ook snel de fit ga bestellen misschien helpt t om af te vallen?
Groetjes weer,
Sonja

hoi sonja
tis een aanrader hoor de wii fit!!!
ja dat hoop ik ook dat ik wat afval op deze manier,hij weegt en meet je voor je begint dus houd alles bij,een soort stok achter de deur.hahaha
en je staat er zo 3 kwartier op,heb nu spierpijn,maar dan heb ik wel het idee dat ik wat heb gedaan.

gr petra

Hoi,
Wij hebben de Wii al een hele poos, meer dan een jaar zeker..En mn Mees is er helemaal gek mee.Maar ook goed in..zeg maar.hihi
Doet elke dag wel iets..
Mario Kart, Racen, Mario Galaxy, Sports, Mii, en Fit hebben we ook. en nu sinds kort..Wii Music..
Ook erg leuk voor ze. dan speel je gitaar, piano etc, en ook samen kan dat..Echt gaaf..
Papa speelt hier maar zelden, maar vind het keileuk..
Dus onder onze kerstboom ligt straks de X-box 360..
Ik doe er niet heel veel mee nog..maar vind het voor de kids echt iets om samen mee te spelen, kunnen ze soms niet zo goed..maar daarop aardig..haha
Gr Rina

hoi hoi

ja dat music zag ik laatst op de tv,lijkt me ook lache....
tis wel fijn dat je kinderen op de wii wel lekker met mekaar kunnen spelen.

gr petra

Terug
Bovenaan