@Sonja1973 ????

Hoi Sonja,

Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat? Jij en je (ex) vriend hadden toch besloten om uit elkaar te gaan?
Trek je het een beetje met je meissie?? En hoe is nu de tussen papa en je meiske?

Meid, ik hoop echt dat ik de goeie voor me heb, anders sta ik echt voor schandaal :-S

Liefs Deb.

Hoi, ja Debby, je hebt de goeie voor je hoor. Lief dat je/jullie aan me denken.

Ik moet zeggen dat ik me op zich wel goed voel.
Mijn ex en ik hebben gelukkig geen ruzie dus gaan nog gewoon met elkaar om. Hij woont wel al ergens anders dus dat is wel erg wennen. Maar Daniëlle snapt het gelukkig niet zo goed, ze ziet papa in de weekenden en soms nog een dagje doordeweeks.
financieel redden we het ook nog prima omdat mijn ex nog mee betaald met alles, maar goed dat zal natuurlijk wel gaan veranderen, we moeten nog veel dingen regelen maar laten het nu even zo omdat we het allebei nog moeilijk vinden.

Als ik werk is de kleine bij opa en oma dus eigenlijk is er voor haar niet zoveel veranderd.
En mama gaat af en toe weer lekker op stap met dr vriendinnen (dan past papa op) en dat is ook wel weer erg leuk!

Nou groetjes en bedankt voor de interesse,
groetjes van Sonja

hoi hoi,
goed om te horen dat het naar omstandigheden best goed met je gaat. Het zal natuurlijk op sommige momenten wel tegenvallen, maar zo te lezen heb je fijne mensen om je heen. Wel prettig enk ik dat Daniëlle het nog niet echt snapt en natuurlijk helemaal fijn dat ze haar vader regelmatig ziet.
Heel veel succes met alles!

groetjes Tamar

hoi hoi,
goed om te horen dat het naar omstandigheden best goed met je gaat. Het zal natuurlijk op sommige momenten wel tegenvallen, maar zo te lezen heb je fijne mensen om je heen. Wel prettig denk ik dat Daniëlle het nog niet echt snapt en natuurlijk helemaal fijn dat ze haar vader regelmatig ziet.
Heel veel succes met alles!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan