SONJE WEEK 2

Week/naam
 Nelleke
 -7 kg
Wendy    
-15 kg  
 Pascal
 -15 kg
Jolanda
 -7 kg  
Bianca  
 -4  kg
 Susan    
 -7 kg
 Fonske
 -12 kg
Centjuh
 -10 kg  
..........  

25/08
 -1.5
 -0.5            
 -6
 -    1.3
 -
 -1.7    
 -0.2    
 -    

01/09

08/09

15/09

22/09

29/09

06/10

13/10

20/10

27/10

03/11

10/11

17/11

24/11

01/12

08/12

15/12

22/12

29/12

Totaal %  eraf
 21.4%
 3.3%
 40%
 18.6%

24.3%  
 1.3%  

Nou dames, kom maar op met de resultaten. Dan vul ik ze weer netjes in en werk de percentages bij!!   Allemaal een goede week gehad??? Ik ben benieuwd (vooral naar mijn eigen gewicht, hahaha!!).

Groetjes Fonske

Nou hup dan, ik zal het spits afbijten....... Na een goede week en een heel zwaar weekend (met 2 verjaardagen, een etentje buiten de deur en een feest op de Parade in Den Bosch) is de score nu (totaal dus):

2.2 kg eraf.

Deze week dus maar een halve kilo minder, maar goed vandaag is het weer maandag en we gaan er weer vol tegenaan.

Ik heb gister een sas dag ingelast. Heerlijk een salade en kleine frietjes bij de mac gegeten.... Maar dat is gelukkig niet heel erg schadelijk geweest voor mijn eindstand van deze week..... Ik ben in week 2 : 1,2 kg kwijt geraakt.

Groetjes

Yes, Yes, Yes, Yes, Yes!!!!!

Deze week -1.5 kg. Totaal -1.7 kg dus!

Het begin is gemaakt! Ik heb best nog wel wat gezondigd deze week (ijsje, Mac Donald maaltijd, zakje Snack a Jacks terwijl dat niet mocht), dus ik ben heeeeeel erg tevreden met het resultaat!

Groetjes Fonske

Tip om Sonja nog lekkerder te maken!

Doe eens wat curry op je cracker met kaas, ham of kipfilet en leg er plakjes komkommer op. Het kost navenant geen extra calorieën en het is heerlijk!!

Ik ben niet zo netjes geweest deze week. Had te veel feestjes en smoesjes om af te wijken..... Ben weer  1 ons aan gekomen. Dus totaal ben ik nu 1,4 kilo kwijt.

Maar ik beloof plechtig dat ik me deze week netjes zal gedragen! Ben alweer vol goede moed begonnen vandaag!

Liefs Nelleke

nou, nog een slappe hap hier...een hele rommelige week, 3 avonddiensten, dus eten op het werk ....en eigenlijk nog wel een heleboel smoesjes...maar het resultaat is 0 erbij en 0 eraf...pfff...dus het valt nog mee

Dus ik zit nog steeds op de 6 kilo eraf
en voor straf begon deze week las ik vanmorgen in mijn boek met een fruitdag, dus Sonja had zeker voorzien dat de 5e week een slappe was..
Ik pies me helemaal het gompus van al dat fruit, dus dat gaat goed.

Aankomend weekend een weekend weg..dus ik moet gewoon groente meenemen enz.
Maar dat ben ik eigenlijk wel van plan, dus we gaan nu vol goede moed deze week beginnen
En het is nogwel mijn trouwdag...Sorry John..je krijgt niks extra...maar wel een heerlijke roerbakgroente schotel...m,mmmm...nu al trek in...

x Pascal

Terug
Bovenaan