Soort bloedverlies tijdens cyclus

<p>Dag dames</p><p>Op dag 7 na mijn eisprong merkte ik roze afscheiding bij het afvegen. Later op die dag hadden we seks en ook toen, met naar toilet gaan, merkte ik roze-bruine afscheiding bij afvegen. De dag erna merkte ik het ook een beetje in mijn ondergoed. Gisteren weer seks gehad en ook weer diezelfde roze-bruine afscheiding. NOD is normaal pas over 4-5 dagen nu. Ik lees soms wel eens van innestelingsbloed, maar dat leek me nog wat vroeg? Bloedverlies na seks gebeurt wel eens, maar dan is het eerder helderrood bij mij. Als ik niet zwanger blijk te zijn ga ik toch eens langs de dokter passeren, want dat lijkt me niet helemaal normaal. Vlak ne de eisprong had ik wel wat klachten van een schimmelinfectie. Zou het daardoor kunnen komen? </p><p>Sorry voor de vele vragen, maar herkent iemand dit? </p><p>Bedankt!</p>

Ik leg het niet helemaal juist uit: dag 6 of 7 na eisprong roze afscheiding bij afvegen, dag erna wat in ondergoed gespot, de twee dagen erna seks gehad en weer die roze-bruine afscheiding na afvegen en beetje in ondergoed. Betekent dus dat ik nu ongeveer 5 dagen tot NOD zit.

Innestelingsbloeding kan al zeker 4 a 5 dagen voor je NOD zijn hoor.. ik had het zelf pas een dag voor me NOD.. bij mij was het een rood klontje met verder bruin.. was meteen in paniek omdat ik al een positieve test in handen had gehad.. nu ondertussen volgens eigen berekening 10+2 zwanger en vandaag de eerste termijn echo.
denk niet dat het met een schimmelinfectie te maken heeft.. heb er nu net 2 dagen 1 achter de rug en geen bloed gehad of wat dan ook.. ook niet voor mijn zwangerschap.. heb al vaker een schimmelinfectie gehad maar nog nooit gepaard met bloed.. alleen wel een x bloed gehad tijdens een blaasontsteking.. 
succes en hoop op een mooie positieve test voor je! 

Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat het een positief signaal is, maar het zorgt er ook wel voor dat het wachten tot NOD moeilijker wordt.
Geniet van de echo en de rest van je zwangerschap!

Wachten tot je NOD is een drama!! Had zelf al een week voor me NOD vage klachten.. een kort lontje, hoofdpijn, misselijk en een vaag gevoel in me buik, niet echt pijnlijk maar was een gevoel wat ik nog nooit eerder had gehad en wist daardoor gewoon dat ik zwanger was.. wou t liefst toen al testen maar heb t uit kunnen stellen tot 4 dagen voor me NOD en had meteen een knal test in handen.
ben zelf heel goed door de wacht periode heen gekomen door niet te denken is t zo is t niet zo maar meer een positieve manier.. ging kijken naar wat heb je nodig voor een baby, dus ging op zoek naar een hele baby kamer enzo.. daardoor dacht ik niet aan de zwangerschap en of t raak was en wat ik voelde maar wel van oké als t zo is dan ben ik goed voorbereid..
let wel vroeg testen kan teleurstellingen geven door natuurlijk een negatieve test maar ook door als je wel positief test het op je NOD of rondom je NOD nog fout kan gaan.. ik was me hier heel bewust van en accepteerde het ook als t toch nog fout zou gaan.

Het is inderdaad niet gemakkelijk! Zeker niet als je bepaalde vreemde klachten hebt. Ik heb de vorige rondes wel al een vroeger getest, maar werd hier eigenlijk erg nerveus en droevig van. Gelukkig ben ik nu op vakantie en kan ik niet vroeger testen. Ook wat meer afleiding dan gewoonlijk hierdoor, maar helemaal weg zijn die gedachten niet. Ik probeer nu al wat in de volgende maand te denken en me zo mentaal voor te bereiden op mijn menstruatie. We zien wel!

Helaas ben ik ongesteld geworden... Ik vraag me toch nog altijd af vanwaar die roze afscheiding kwam. Is ook gestopt na een paar dagen. Succes meg je zwangerschap!

Terug
Bovenaan